;
coinex

جدال تبلیغاتی متا و اپل ؛ WhatsApp یا iMessage

مارک زاکربرگ درباره جدال WhatsApp یا iMessage پستی در اینستاگرام منتشر کرده‌است که مدعی است “WhatsApp امن‌تر از iMessage است”.

WhatsApp از پروتکل رمزگذاری end to end استفاده می‌کند که بین آیفون و اندروید نیز کار می‌کند و روی تمامی گروه‌ها و بکاپ‌ها و پیام‌های محوشونده نیز فعال است.

مارک زاکربرگ درباره جدال WhatsApp یا iMessage پستی در اینستاگرام منتشر کرده‌است که مدعی است “WhatsApp امن‌تر از iMessage است”.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

جدال تبلیغاتی متا و اپل؛ WhatsApp یا iMessage

مارک زاکربرگ در پست زیر گفته است: «WhatsApp از پروتکل رمزگذاری end to end استفاده می‌کند که بین آیفون و اندروید نیز کار می‌کند و روی تمامی گروه‌ها و بکاپ‌ها و پیام‌های محوشونده نیز فعال است. سال قبل ما این رمزگذاری را برای بکاپ‌ها نیز فعال کردیم. این امکانات در iMessage وجود ندارد».

جدال تبلیغاتی متا و اپل؛ WhatsApp یا iMessage

عکس داخل پست تصویری از یک تبلیغ در میدان Penn است، و یک کمپین تبلیغاتی را نشان می‌دهد که ماه ژانویه آغاز شده و در حال گسترش است. ایده این کمپین این است که اهمیت رمزگذاری end to end را به مردم آمریکا نشان دهد و در نتیجه تعداد کاربران اپلیکیشن واتساپ افزایش پیدا کند.

کاربران در دیگر مناطق از واتساپ استقبال زیادی کرده‌اند، ولی این امر تا کنون در ایالات متحده محقق نشده است. آیا این کمپین این قضیه را تغییر می‌دهد؟ باید صبر کرد و دید.

ویل کاثکارت، سرپرست بخش واتساپ در شرکت متا، در یک رشته توییت این امر را توضیح می‌دهد. وی می‌گوید که واتساپ در ایالات متحده در حال رشد است و واضح است که شرکت متا تمایل به سرعت بخشیدن به این روند را دارد. در توییت وی آمده است: «ما کمپین بازاریابی که در ژانویه آغاز کرده بودیم را گسترش می‌دهیم که مردم ایالات متحده را با اهمیت رمزگذاری end to end آگاه کنیم. روزانه 5.5 میلیارد پیام کوتاه در ایالات متحده ارسال می‌شوند که امن نیستند».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جدال تبلیغاتی WhatsApp یا iMessage چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر