;
coinex

امکان ویرایش فایل PDF در نسخه 106 فایرفاکس

آخرین به‌روزرسانی فایرفاکس امکان ویرایش فایل PDF را فراهم می‌کند. همچنین این نسخه اجازه می‌دهد از جایی که در مرورگرهای دیگر توقف کرده‌اید، ادامه دهید.

سر و کار داشتن با یک فایل PDF که باید آن را ویرایش، امضا و یا برگردانید، حتی در مرورگرهای کنونی نیز می‌تواند دردسرساز باشد. با این حال، نسخه 106 موزیلا فایرفاکس امکان ویرایش فایل PDF را فراهم کرده که حتی می‌توانید آن‌ها را امضا کنید، بنابراین این دردسرها را حل کرده است.

آخرین نسخه فایرفاکس از هم‌اکنون قابل دانلود است. این نسخه به شما امکان می‌دهد که متن و امضا خود را اضافه کنید، روی آن خط بکشید و یا کادرها را علامت بزنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فایل PDF را در فایرفاکس جدید باز کنید و از گزینه‌های نشانه‌گذاری در گوشه بالا سمت راست استفاده کرده تا تنظیمات لازم را انجام دهید. با این امکان می‌توانید فیلدهای موجود را پر کنید یا یک کادر متنی برای نظرات اضافه کنید. همچنین شما می‌توانید یک امضا جوهری نیز اضافه کنید.

در صورت تمایل، می توانید فایرفاکس را به عنوان مرورگر PDF پیش‌فرض نیز انتخاب کنید. Pcworld این تغییرات را در فایرفاکس 106 تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: کروم آسیب‌پذیرترین مرورگر جهان در سال 2022 است

امکان ویرایش فایل PDF در فایرفاکس

نسخه جدید شامل ویژگی فایرفاکس View نیز هست. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا زمانی که از گوشی خود به رایانه رومیزی خود می‌روید، تجربه همان جستجو را ادامه دهید. می توانید به یک سایت در گوشی خود مراجعه کرده و سپس روی تب Firefox View در دسکتاپ خود کلیک کنید. همچنین فهرستی دقیق از سایت‌هایی که اخیراً مشاهده کرده‌اید، بدون توجه به دستگاهی که از آن‌ها این سایت‌ها را مشاهده کرده‌اید، خواهید دید. البته، برای انجام این کار باید یک حساب فایرفاکس داشته باشید و وارد آن شوید و همچنین آن را در گوشی خود نیز داشته باشید.

اگر بخواهیم منصف باشیم، امکان ویرایش فایل PDF روی مرورگرهای دیگر نیز وجود دارد، از جمله نسخه پیش‌فرض Microsoft Edge که با رایانه شخصی و ویندوز 11 به شما این امکان را می‌دهد.

امکان ویرایش فایل PDF

دانلود یک اظهارنامه مالیاتی استاندارد 1040 (PDF) از دولت ایالات متحده فیلدهای قابل ویرایشی را به شما ارائه می‌کند که در آن می‌توانید درآمد خود را وارد کنید، همچنین چک‌باکس‌هایی را برای کلیک کردن و غیره وارد کنید. Edge (و فایرفاکس) همچنین یک ابزار نوشتن برای امضای دیجیتالی نام شما ارائه می‌کنند و یا می‌توانید از خدمات شخص ثالث مانند Docusign برای انجام همین کار استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که پس از اتمام کار، PDF را در رایانه شخصی خود دانلود کنید.

ویرایش فایل های PDF در مرورگرها یکی از آخرین نیازمندی‌های بزرگ عصر مدرن وب بوده است. تنها اینکه بتوانید به سرعت تغییراتی ایجاد کنید و مثلاً فرم اجازه سفر یک کودک را بدون نیاز به چاپ، امضا، اسکن و ایمیل تغییر دهید، خود یک اقدام بزرگ و مثبت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان ویرایش فایل PDF در آخرین به‌روزرسانی فایرفاکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: pcworld

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر