;
coinex

آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی خواهد شد

معاون فنی‌ و مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا از آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی خبر داد. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

در گذشته آموزش رانندگی اجباری نبود و گواهینامه‌ها معمولا به صورت دستی صادر می‌شدند اما اکنون مراحل صدور گواهینامه الکترونیکی شده است و افراد پرونده الکترونیکی داشته و رفتار آنها در آن پرونده ثبت می‌شود و گواهینامه‌ به صورت هوشمند صادر می‌شوند.

آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی خواهد شد

سرهنگ محمدعلی زارع درمورد آخرین وضعیت کلاس‌های آموزش رانندگی گفت: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده و در راستای هوشمندسازی خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی تمام فرآیند آموزش رانندگی و برگزاری آزمون تئوری به صورت الکترونیکی (آنلاین) انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دوران شیوع ویروس کرونا افزود: در دوران پاندمی آموزش‌های رانندگی به صورت مجازی برگزار می‌شد که در آینده نیز این آزمون‌ها تکمیل و به استثنای آزمون عملی رانندگی، بقیه مراحل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی
آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی, آزمون گواهینامه, آزمون گواهینامه رانندگی, گواهینامه رانندگی الکترونیکی, آموزش رانندگی, سرهنگ محمدعلی زارع,

سرهنگ زارع با اشاره به تغییراتی که در حوزه صدور گواهینامه انجام شده‌است اظهارکرد: در گذشته آموزش رانندگی اجباری نبود و گواهینامه‌ها به صورت دستی صادر می‌شد ولی اکنون مراحل صدور گواهینامه الکترونیکی است و افراد پرونده الکترونیکی داشته و رفتار آنها در آن پرونده ثبت می‌شود و گواهینامه‌ها به صورت هوشمند صادر می‌شوند.

وی ادامه‌ افزود: در حوزه خدمات صدور گواهینامه در شش ماهه اول امسال هفت میلیون و 589 هزار و 55 فقره خدمات توسط پلیس راهنمایی و رانندگی به مردم ارائه شده است.

زارع که در یک برنامه رادیویی گفت و گویی داشت، با اشاره به اینکه خدمات‌ رسانی در پلیس راهنمایی و رانندگی تعطیل نمی‌شود گفت: پلیس راهنمایی‌ و رانندگی به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهد. در سال گذشته 61 میلیون و 645 هزار خدمت توسط پلیس راهنمایی‌ و رانندگی به مردم ارائه شده است. در شش ماهه نخست امسال نیز 39 میلیون خدمت توسط پلیس راهنمایی‌ و رانندگی ارائه شده‌است.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره آزمون گواهینامه رانندگی الکترونیکی چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر