;
coinex

زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با شرایط ویژه اعلام شد

زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با شرایط ویژه اعلام شد. به نظر می‌رسد شرکت های ایران خودرو و سایپا قصد دارند تعدادی از محصولاتشان را به صورت طرح فروش قسطی به بازار عرضه کنند.

مدیر صنایع خودرو وزارت صمت زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با شرایط ویژه را اعلام کرد. این تصمیم قطعا بر روی بازار تاثیرگذار خواهد بود و بازار را به تعادل خواهد کشاند. مدیر صنایع خودرو وزارت صمت اعلام کرد که هم‌اکنون تولید خودروهای کامل خودروسازان طی 6 ماه اول سال 1401 حدود 288 درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

گزارش‌های جدید از واگذاری سهام سایپا و ایران خودرو در آینده نزدیک خبر می‌دهند
آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیر صنایع خودرو وزارت صمت ضمن اعلام این که پس از سال‌ها مجددا طرح فروش اقساطی به اجرا رسیده است گفت:

هرچند فروش اقساطی جزو وظایف و سیاست‌گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست، اما قطعا این روش فروش در تنظیم بازار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «طی سال قبل مردم برای خرید خودرو باید در صف می‌ایستادند، اما در سال جاری فروش قسطی خودروها نیز آغاز شده و حتی برای فروش خودرو خودروسازان وام نیز ارائه می‌دهند. وی افزود بعد از این که 50 درصد از خودروها از فرایند قرعه کشی خارج شدند، قطعا فروش قسطی روی بازار تاثیر می‌گذارد و باعث تعادل آن خواهد شد.»

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

توکلی لاهیجانی ضمن اعلام زمان فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا عنوان کرد:

به تدریج سایر خودروها نیز به فرایند فروش اقساطی اضافه می‌شوند؛ در گام اول فروش ایران خودرو از فرایند قرعه کشی حذف خواهد شد و پس از آن با افزایش تولید طرح فروش لیزینگی نیز به اجرا خواهد رسید؛ به گونه‌ای که سال آینده شرایط فروش لیزینگی بسیاری از محصولات ایران خودرو و سایپا امکان‌پذیر خواهد بود.

این مقام دولتی با اعلام این که هم‌اکنون تولید خودروهای کامل خودروسازان طی 6 ماه اول سال 1401 حدود 288 درصد افزایش پیدا کرده اظهار داشت: «جریان تولید در خودروسازان تثبیت شده و در حوزه تامین نیز نظم خاصی شکل گرفته که باعث شده دیگر خودروهای ناقص تولید نشوند.» وی خاطر نشان کرد:

افزایش تولید سایپا باعث شده تا تمام محصولات آنها از فرایند قرعه کشی حذف شوند و سایر خودروسازان از جمله ایران خودرو نیز به زودی محصولات خود را از فرایند قرعه کشی حذف خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد اعلام زمان آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    خرید اقساطی رو هر جور حساب میکنم خیلی خیلی گرون درمیاد، بعد شما میگید تعادل بازار در گرو خرید اقساطی؟ والا شما چیزی راحت به مردم ندادید که اینبارم خر بشیم

    پاسخ

    باسلام .الان نزدیک به ۴۰ بار ثبت نام خودرو داشتم هنوز موفق به برنده شدن نشدم با وجود نیاز شدید به خودرو .ان شاالله که این بار برنده بشم

    پاسخ

    مرگ بر آمریکا

    پاسخ

    خودرو اقساطی مساوی با گرون کردن بنزین خجالت میکشن بنزین رو گرون کنن ، خودرو اقساطی میدن خلاصه یجوری دستشون تو جیب ما هست

    پاسخ

    اقساطی خوبه بشرطی که همه خودروها باشن نه فقط چند تا خودرو کم تقاضا و یا گرون قیمت

    پاسخ

    مردم کوفه تنها راه این خودروسازی مافیایی نخریدن هستش همین .مردم کوفه نخرید ، ایران واقعا یعنی کوفه . تا ایرانی ها توی صف این شرکت ها باشن بهتر ازین نمیشه .حرف آخر : مردم طمع کار کوفه(ایران) نخرید

    پاسخ

    بر اون پدر مادرتون لعنت.په کو زمان؟

    پاسخ

    خیلی راحت میشه خیال مردم برای خرید خودرو رو راحت کرد. یه پیش فروش بزارید برای تحویل یکسال و نیم دیگه طوریکه همه بتونن ثبت نام کنن و بساط محدودیتهاو قرعه کشی رو جمع کنید

    پاسخ

    از همون اولم خودرو بود میخواستین قیمتها را بالا ببرید،،،خر نباشید لطفا

    پاسخ