;
coinex

هواوی واچ GT 3 SE رسما رونمایی شد؛ قیت و مشخصات فنی

شرکت هواوی به تازگی از ساعت هوشمند جدید و مقرون به صرفه خود یعنی هواوی واچ GT 3 SE رونمایی کرده است. در ادامه به مشخصات فنی این ساعت می‌پردازیم.

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که شرکت هواوی در سکوت خبری ساعت هوشمند جدیدی را از سری Watch GT 3 با نام هواوی واچ GT 3 SE عرضه کرده است. خوشبختانه این ساعت هوشمند برخلاف ساعت GT Cyber​، در بازار جهانی در دسترس خواهد بود و حتی در خرده فروشی‌های ویتنام و لهستان نیز مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت و مشخصات فنی هواوی واچ GT 3 SE

بر اساس اخبار رسمی گزارش شده، ساعت هوشمند GT 3 SE دارای یک صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع آمولد با وضوح 466 در 466 پیکسل و بدنه 46 میلی متری است. همچنین طبق ادعای شرکت هواوی، وزن این ساعت 35.6 گرم بوده، البته در صورتی که بند آن که از جنس فیبر پلیمری است جدا شده باشد.

در حال حاضر بند این ساعت در دو رنگ مشکی و سبز موجود می‌باشد. چینش دکمه‌ها در این ساعت مشابه مدل قبلی آن یعنی Watch GT 3 است و تنها تفاوتی که می‌توان مشاهده کرد وجود یک دکمه فیزیکی و یک تاج دیجیتال در سمت راست ساعت هوشمند GT 3 SE است.

هواوی واچ GT 3 SE

Watch GT 3 SE مانند دیگر ساعت‌های هوشمند هواوی، توسط سیستم Huawei TruSport کنترل می‌شود که برخی پیشنهادات و توصیه‌های شخصی را برای بهبود تمرینات و عملکرد ورزشی به کاربران ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید که این ساعت هوشمند بیش از 100 ورزش مختلف را پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌هایی مرتبط با سلامتی مانند نظارت بر اکسیژن خون و ضربان قلب برخوردار است. همچنین این گجت هوشمند با برخورداری از Huawei TruSleep 3.0 می‌تواند به دقت الگوی خواب کاربران را ردیابی کرده و میزان خروپف و صحبت در خواب را مشخص کند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند GT 3 SE برای کمک به برنامه روزانه کاربران، مجموعه‌ای از یادآوری‌های مختلف مانند یادآوری برای تحرک، نوشیدن آب، خواب، مصرف دارو، اندازه گیری فشار خون و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های تحسین برانگیز هوآوی Watch GT 3 SE این است که باتری آن در صورت استفاده معمولی تا دو هفته و در صورت استفاده سنگین تا یک هفته دوام می‌آورد. حسن دیگر این ساعت هوشمند، برخورداری آن از گواهی ضد آب 5 ATM می‌باشد که با وجود این قابلیت کاربران می‌توانند بدون نگرانی از این محصول در حین شنا کردن استفاده کنند.

در حال حاضر وب سایت خرید و فروش Shopee ساعت هوشمند GT 3 SE را در ویتنام با قیمت 4,490,000 دونگ، معادل 180 دلار، موجود کرده است. در همین حال، لهستان فروش این ساعت هوشمند را با قیمت حدود 170 یورو آغاز کرده، اما شرکت هواوی هنوز قیمت این ساعت را در تمام مناطق اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی واچ GT 3 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر