;
coinex

هدفون سونی LinkBuds S رسما معرفی شد

کمپانی سونی طی مراسمی از هدفون سونی LinkBuds S خود رونمایی کرد، این نسخه جدید تنها در برخی از قابلیت‌ها با نسخه‌های قبلی کمی متفاوت است.

نسخه جدید معرفی شده نسبت به نسخه‌ قبلی به لحاظ ساختاری کمی متفاوت است. این سری هدفون‌های سونی در سه رنگ رونمایی شدند.

این شرکت ژاپنی رنگ جدید و منحصر به فردی را ارائه خواهد کرد که با عنوان Earth Blue یا آبی زمینی شناخته می‌شود. ساخت این هدفون با رنگ آبی زمینی، ناشی از مواد بازیافتی بطری آب است.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های 2022

هدفون سونی LinkBuds S

سونی هدفون جدید خود را با گواهینامه Microsoft Teams به بازار معرفی کرد، قابلیت تازه‌ای که که در نسخه جدید این هدفون سونی رونمایی شده، دارا بودن گیرنده USB است که می‌توان این هدفون را به لپ تاپ متصل کرد.

هدفون سونی LinkBuds S
هدفون سونی

هنگام اتصال به لپ تاپ می‌توان برای تخصیص دستورات و حرکات برنامه Teams روی هدفون‌ها از برنامه Sony Headphones Connect استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این هدفون سونی می‌توان به دریافت تماس‌ها، قطع و وصل کردن صدای میکروفون نیز اشاره کرد.

طبق گفته‌های کمپانی سونی، سری جدید هدفون LinkBuds S از پلاستیک و بطری‌های آب بازیافت شده در کارخانه تولید شده است. طراحی و ساخت این ویژگی ظاهری سبب شده تا سطح بیرونی این هدفون همچون سنگ مرمر در رنگ آبی به مخاطب نشان داده شود.

شرکت سونی لینک بادز یو سی را با قیمت 249.99 دلار به بازار ارائه داده که از مدل معمولی هدفون LinkBuds به میزان 70 دلار بیشتر است، این مدل تنها در یک رنگ خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

علاوه بر آن امروز سونی نسخه جدید از هدفون سونی LinkBuds S با رنگ آبی زمینی رونمایی کرد. این نسخه دارای پنل‌هایی است که از بطری‌های آب بازیافتی ساخته شده‌اند. خریداران این هدفون سونی با دو طرح یا الگو مواجه می‌شوند، قیمت این نسخه برابر با 199.99 دلار است که در این هفته به فروش خواهد رسید.

ویژگی‌های هدفون سونی LinkBuds S

همانطور که گفته شد، این سری جدید هدفون سونی با نسخه قبلی خود یا اصلی تفاوت چندانی ندارد و بیشترین تفاوت در ظاهر کار است.

هدفون سونی LinkBuds S
هدفون

این هدفون در دسته‌ هدفون‌های سبک با وزن 4.8 گرم قرار می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌های هدفون سونی LinkBuds S می‌توان به حذف نویز فعال یا ANC و همچنین حالت شفافیت اشاره کرد. میزان طول عمر باتری هدفون سونی به دو دسته تقسیم می‌شود. یک در وضعیتی که حالت ANC فعال است که حدود 6 ساعت در صورت شارژ کامل می‌توان از آن استفاده کرد.

حالت دوم در صورتی است که ANC خاموش باشد که عمر باتری این هدفون کمی بیشتر خواهد بود اما به صورت کلی می‌توان گفت که در صورت شارژ کامل به مدت زمان 20 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

قابلیت دیگری که سونی این‌ بار به هدفون‌های خود اضافه کرده، قابلیت کنترل صدای تطبیقی است. قبل از سونی، شرکت اپل نیز از این قابلیت استفاده می‌کرد. ویژگی کنترل صدای تطبیقی به استفاده‌کنندگان از هدفون این اجازه را می‌دهد که براساس مکان و میزان فعالیتی که انجام می‌دهند، به طور خودکار حالت‌های صدا را برای افراد تنظیم شود.

همچنین هدفون سونی LinkBuds S دارای گواهی IPX4 بهره می‌برد. این گواهی به این معنی است که کاربر در زمان ورزش و فعالیت بدنی خود ترسی از آسیب ناشی از تعریق نخواهد داشت.

این هدفون با رنگ‌های سفید، شنی، آبی و آبی زمینی در دسترس است. فروش این نسخه جدید از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

هچنین کمپانی سونی اعلام کرده است که تمام مدل‌های هدفون بی‌سیم سونی تا پایان سال جاری، اتصال چند نقطه‌ای را از طریق یک بروزرسانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هدفون سونی LinkBuds S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر