;
coinex

معرفی آیپد 16 اینچی در سال 2023 توسط اپل تایید شد

طبق گزارش‌ها، اپل قصد معرفی آیپد 16 اینچی را دارد. این دستگاه قرار است تا پایان سال 2023 وارد بازار شود و در حال حاضر اپل در حال کار بر روی این محصول است.

اپل اخیراً آیپد پروهای جدیدی را به تولیدات خود اضافه کرده و نسخه‌های جدیدی را معرفی کرده است که از تراشه M2 اپل استفاده می‌کنند. در بیشتر موارد، هیچ چیز واقعاً تغییر خاصی نکرده است، بنابراین برای برخی، انتشار این اطلاعات خیلی هم هیجان‌انگیز نبود. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که اپل به معنای واقعی کلمه در حال کار روی ارائه محصولی بزرگ در زمینه آیپد خود است، زیرا گزارش شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک مدل 16 اینچی از تبلت محبوب خود است و احتمالاً تا سال آینده این دستگاه وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

معرفی آیپد 16 اینچی در سال 2023

بر اساس گزارش The Information، اپل در حال حاضر روی یک مدل بزرگتر 16 اینچی از آیپد کار می‌کند. قبلا گزارش‌هایی شنیده بودیم که اپل در حال کار بر روی آیپدهایی با صفحه نمایش 14.1 و 15 اینچی است. اگر این گزارش جدید درست باشد، این تبلت می‌تواند یکی از بزرگترین تبلت‌های موجود در بازار باشد.

معرفی آیپد 16 اینچی

در مورد اینکه چه زمانی ممکن است معرفی شود، گزارش اصلی بیان می‌کند که در سه ماهه آخر سال 2023 شاهد معرفی آیپد 16 اینچی هستیم، بنابراین زمان زیادی برای عرضه آن در بازار باقیمانده است. در مورد قیمت آن اطلاعاتی در دسترس نیست، فقط می‌توان هزینه مدل 16 اینچی آیپد را حدس زد که به احتمال زیاد به قیمت لپ تاپ‌های فعلی اپل نزدیک است یا حتی ممکن است بیشتر از آن باشد.

اپل در سال گذشته سخت تلاش کرده است تا با عرضه محصولات بهتر و مهم‌تر از آن انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای نرم‌افزارهای خود بتواند به طور فزاینده‌ای فاصله بین گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های محاسباتی دیگر را کند. به نظر می‌رسد که این آخرین به‌روزرسانی است، iPadOS 16.1 بالاخره Stage Manager را به ارمغان آورد، این یک ویژگی چندوظیفه‌ای جدید برای قدرتمندتر کردن آیپدهای تولید شده توسط اپل است که از این آپدیت پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که این اولین تلاش همه‌جانبه اپل است، بسیاری فکر می‌کنند که این به‌روزرسانی نسخه نهایی و قطعی نیست. به هر حال همیشه جا برای بهبود وجود دارد و از آنجایی که این نرم‌افزار ساده است، اپل توانایی بهبود چندین باره آن را دارد. پس بیایید ببینیم در آینده چه چیزی در انتظار شماست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی آیپد 16 اینچی اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر