;
coinex

مشخصات و رندرهای موتو G پلی 2022 منتشر شد

مشخصات و رندرهای موتو G پلی 2022 منتشر شده و اطلاعاتی از نمایشگر 6.5 اینچی، پردازنده Helio G37 و موارد دیگر درباره این گوشی برند موتورولا را فاش کرده است.

موتو G پلی یکی از محبوب‌ترین محصولات موتورولا در طول این سال‌ها بوده است. این برند آخرین مدل از این گوشی‌های خود را در ژانویه 2021 (دی ماه 1399) عرضه کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا قبل از پایان سال 2022 یک Moto G Play جدید عرضه کند، به همین خاطر در گزارش اخیر جزئیات و رندرهای موتو G پلی 2022 به بیرون درز پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات و رندرهای موتو G پلی 2022

مرجع خبری Evan Blass با همکاری 91mobiles، مشخصات رندرهای موتو G پلی 2022 را به اشتراک گذاشته است. با نگاهی به طراحی، تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل گذشته مشاهده می‌کنیم، زیرا مدل 2022 دارای یک جزیره دوربین بازطراحی شده در گوشه سمت چپ بالای دستگاه به جای وسط آن است. جزیره دوربین دارای سه بریدگی هم‌تراز عمودی است.

رندرهای موتو G پلی 2022

شاید قابل توجه ترین تغییر، جهش از یک بریدگی (ناچ) قطره‌ای به یک سوراخ پانچ مرکزی باشد که باعث می‌شود نمایشگر بسیار بهتر به نظر برسد. با این حال، صفحه نمایش یک پیشانی برجسته و قاب بزرگ چانه‌ای شکل را حفظ کرده است.

در رابطه با مشخصات، این منبع خبری گزارش اشاره می‌کند که گوشی جدید دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS و LCD با رزولوشن 720 در 1600 است. سیستم دوربین این دستگاه شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در مورد سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی دارای دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

در مشخصات فنی، این گوشی دارای تراشه مدیاتک هلیو G37 با پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 خواهد بود. این تراشه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل خواهد شد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی نیروی این گوشی را تامین می‌کند.

جالب است که در آینده ببینیم آیا این شرکت نسخه کامل اندروید را روی این گوشی قرار می‌دهد یا آن را با سیستم عامل Android GO Edition عرضه می‌کند. این موضوع احتمالاً با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه رسمی این گوشی فاش خواهد شد، پس با گزارش‌های آینده ما برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات و رندرهای موتو G پلی 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر