;
coinex

دفاع تمام قد مدیر مسئول شرق از خبرنگار وظیفه شناسش : «نیلوفر حامدی با من هماهنگ بود» / روی سخن تکراتو با مسئولین!

دفاع تمام قد مدیر مسئول شرق از خبرنگار وظیفه شناسش یکی از جنجالی ترین بحث ها در شبکه های اجتماعی بود. مدیرمسئول شرق تاکید کرد که «خانم حامدی در همه مراحل با من هماهنگ بود». و اما ماجرا چیست؟ با تکراتو همراه باشید.

به گزارش تکراتو و به نقل از روزنامه شرق، مدیر مسئول روزنامه شرق گفت: «اتهام آموزش خبرنگار شرق در خارج از کشور برای انتشار عکس و گزارش مرگ مهسا امینی کذب است، خانم حامدی در همه مراحل با من هماهنگ بود.»

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرمسئول روزنامه شرق به بیانیه مشترک نهادهای امنیتی

شبکه شرق در مصاحبه‌ای تحت عنوان «انتشار عکس و خبر توسط خبرنگار رسالت یک خبرنگار است و اگر کسی این کار را انجام داده وظیفه خبرنگاری خود را انجام داده است/ خانم حامدی در همه مراحل با من هماهنگ بود» به بیانیه مشترک نهادهای امنیتی و واکنش مدیر مسئول این روزنامه پرداخت.

واکنش مدیرمسئول روزنامه شرق به بیانیه مشترک نهادهای امنیتی
واکنش مدیرمسئول روزنامه شرق به بیانیه مشترک نهادهای امنیتی

به گزارش تکراتو و به نقل از شبکه شرق، مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق درباره بیانیه مشترک نهاد‌های امنیتی کشور و اتهام جاسوسی و  آموزش نیلوفر حامدی (خبرنگار شرق) در خارج از کشور به نیت اغتشاش، گفت:

این‌ها خبرنگار هستند و کار خبری خود را کرده‌اند. می‌گویند این خبرنگاران توسط بیگانگان آموزش دیده‌اند که بروند خبر تهیه کنند! خب چرا بیگانگان آن‌ها را آموزش بدهند؟

وی در پاسخ به این پرسش که نیلوفر حامدی برای انتشار خبر و گزارش سقز با شما هماهنگ بوده است، اظهار کرد: «هر چه درباره او می‌گویند دروغ است. ایشان اولین بار عکس مهسا امینی را منتشر نکرده و قبل از او عکس‌هایی منتشر شده بود. نیلوفر از ابتدا تا انتهای این موضوع با من هماهنگ بود. انتشار عکس و خبر توسط خبرنگار رسالت یک خبرنگار است و اگر کسی این کار را انجام داده وظیفه خبرنگاری خود را انجام داده است.»
مدیر مسئول موسسه خبری شرق درباره ادعایی مبنی بر اینکه این خبرنگاران در خارج از کشور آموزش دیده‌اند، گفت:

مگر برای آموختن کار خبر حتما باید به خارج بروند؟ در همین کشور هم امکانات آموزشی فراوان است.

وی اضافه کرد: «در عجبم چگونه دو سازمان مهم امنیتی کشور وقت خود را صرف اینگونه مطالب می‌کنند.»

سخن پایانی تکراتو

برخلاف حرفه خبرنگاری برای انتقال خبر، در بیان این خبر لازم دانستیم توضیحات ذیل را ذکر کنیم.

ما نیز در تکراتو وظیفه خود دانستیم که این خبر را پوشش دهیم. «نیلوفر حامدی»ها از جمله همکاران وظیفه شناس ما هستند. وقتی مدیر مسئول یک روزنامه/خبرگزاری/سایت خبری که عملکرد کلی آن نیز مورد تایید کشور بوده و همواره نیز سعی داشته اخبار درست را در اسرع وقت به مخاطبان برساند، از عملکرد خبرنگار خود به طور تمام قد دفاع می‌کند، به نظر می‌رسد همه ما اصحاب رسانه نیز باید از ایشان حمایت کرده و همچنین مورد تشویق قرار دهیم.

از تمام مسئولین کشورمان نیز که به طور مستقیم و غیر مستقیم با این مطلب مواجه شده و آن را مطالعه می‌کنند، عاجزانه و خاضعانه خواهشمندیم که همواره به ما جامعه خبرنگاری کشور و علی‌الخصوص در حال حاضر، به خبرنگارانی همچون نیلوفر حامدی کمک کنند تا بتوانیم اخبار درست را به مخاطبین خود عرضه کنیم؛ اخباری که صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و با توجه به تعهد هر رسانه به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، قطعا خارج از عرف و شرع نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    ب او بگویید….
    یعنی با شما هماهنگ میکرده و در نشست‌ها وکلاسهای آموزشی براندازی ک توسط CIA و اسرائیل در خارج کشور شرکت میکرده؟؟؟
    در این صورت شما هم مجرمید و باید پاسخگو باشید

    پاسخ

    همه رو دستگیر کنین تمام ایرانیان رو دستگیر دهها میلیون ایرانی عامل موساد هستن

    پاسخ

    مدیر روزنامه هم با توجه به اعترافش باید بازداشت بشه.

    پاسخ

    تبعات دادنِ اختیارات فراقانونی به نهاد امنیتی و پلیسی ته‌اش می‌شود همین؛ گازانبری دانشجو، روزنامه‌نگار و خبرنگار!… باعث تاسف است که حتّی در چارچوب قانونی خود جمهوری اسلامی ایران هم نمی‌توان نوشت و فعالیت کرد. خوب چه کاری است! در همه‌چیز را تخته کنید و میرزامجیزگویِ ملیجکی را بگذارید سر در کشور که تا می‌تواند از افتخارات‌تان بگوید، و شما هم پشت‌بندش هِی عشق کنید، هان؟!

    پاسخ

    حالا که فعلا اخبار غلطو مخابره کرده به زودی به امید خدا عناصر نفوذی وبی حجاب وشوخی های …. از رسانه چه اصلاح وچه اصول پاکسازی بشید

    پاسخ