;
coinex

وزیر ارتباطات از تصویب زودهنگام لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی خبر داد!

زارع‌پور اعلام کرد، لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی به زودی تصویب می‌شود. جزئبات خبر را در تکراتو بخوانید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ عیسی زارع پور در حاشیه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مجلس، با نمایندگان شهرهای مختلف از جمله با سید احمد آوایی نماینده دزفول، امان اله حسین پور نماینده اسفراین، سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت و عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان، خرامه و کوار، دیدار و گفت وگو کرد و علاوه بر وعده‌ی اینترنت ملی برای روستاییان از تصویب لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال شامل چه مواردی است؟

 لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی

عیسی زارع‌پور در این دیدارها با اشاره به الزام پیشرفت برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه ارتباطات روستایی گفت:

در برنامه داریم تمام روستاهای بالای بیست خانوار تا پایان شهریور سال آینده به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

 لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین از حمایت دولت از پلتفرم‌های داخلی صحبت کرد. وی افزود: «از ابتدای استقرار دولت سیزدهم موضوع پیشرفت شبکه ملی اطلاعات در اولویت برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار داشته است. چراکه با توسعه این شبکه مردم می توانند از سرویس های باکیفیت، متنوع و پرسرعت سرعت در بستر این شبکه استفاده کنند، تمام تلاش ما این است که بتوانیم با تقویت زیرساخت‌ها و حمایت از پلتفرم‌های داخلی، آنها امکان رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشند و حتی در صورت رفع محدودیت پلتفرم‌های خارجی، پلتفرم‌های داخلی بتوانند در بازار رقابتی سهم مناسبی را به خود اختصاص دهند.»

زارع پور با تاکید بر اهمیت اعتماد مردم به پلتفرم داخلی و علاوه بر آن تضمین حفاظت حریم خصوصی کاربران در پلتفرم‌های داخلی، اعلام کرد:

لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی در وزارت ارتباطات تهیه شده است که به زودی برای سیر مراحل تصویب به دولت ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لایحه حفاظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    داداش نمیخوایم! برادر نمیخوایم! عزیز نمیخوایم! حبیبی نمیخوایم! بذار همون فیلتر بمونه دست نزن بهش .حفاظت نمیخوایم!

    پاسخ