;
coinex

مشخصات آیکو 11 (iQOO 11)‌ فاش شد

در مشخصات آیکو 11 به صفحه نمایش امولد +QHD و پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 اشاره شده است. این برند فرعی ویوو به تازگی نیز آیکو 10 را معرفی کرده بود.

برند آیکو به‌تازگی سری iQOO 10 را عرضه کرده است، اما این موضوع نمی‌تواند مانع از افشاگری‌ها در مورد مشخصات آیکو 11 شود. گفته می‌شود که افشاگر معروف دیجیتال چت استیشن اطلاعات تازه‌ای در مورد گوشی آینده آیکو دارد. جالب اینجاست که افشاگر این اطلاعات به دلایل نامعلومی مشخصات را حذف کرده است. به هر حال، GSMArena قبلاً توانسته بود این مشخصات را بدست آورد. ما نمی‌دانیم دلیل دیجیتال چت استیشن برای حذف این محتوا چه بوده است. به همین دلیل، با کمی شک و تردید این خبر را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

مشخصات آیکو 11 (iQOO 11)‌

طبق اطلاعات فاش شده، ویوو آیکو 11 دارای صفحه نمایش AMOLED سامسونگ است. از آنجایی که برند آیکو عاشق اعداد و ارقام است و بازاریابی جذابی را برای این برند به همراه دارد، لذا ما انتظار داریم که نمایشگر این گوشی از نوع سامسونگ E6 امولد باشد. این پنل دارای وضوح +QHD با رفرش ریت 144 هرتز و 1440 هرتز مدلاسیون پهنای پالس در نور کم خواهد بود.

مشخصات آیکو 11

در زمینه پردازنده سورپرایز بزرگی وجود ندارد. آیکو  11 دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. در اینجا جای تعجب نیست، آیکو  10 اخیراً عرضه شده است و سری آیکو  11 مطمئناً مشخصات بهتری را به همراه خواهد داشت. تا زمان عرضه گوشی جدید آیکو، اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده و در برخی از گوشی‌های هوشمند موجود خواهد بود. علاوه بر تراشه جدید، این گوشی تا 16 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 را به همراه خواهد داشت.

این برند قطعا به دنبال بهبود بخشیدن شارژ باتری گوشی‌های خود است. ما شاهد باتری‌های بزرگی هستیم که با استانداردهای شارژ سریع‌تر عرضه می‌شوند و آیکو  11 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی خواهد داشت.

این گوشی همچنین موتورهای خطی دو محور X را برای ارائه بازی‌های همه جانبه حفظ خواهد کرد. از نظر دوربین، این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی است. دوربین تله فوتو این گوشی دارای بیشترین میزان فوکوس در گوشی‌های هوشمند نیست، اما با این حال، خوب است که شاهد گنجاندن یک دوربین تله فوتو در این گوشی باشیم.

در حال حاضر، زمان دقیق عرضه سری آیکو 11 نامشخص است. ممکن است این سری گوشی‌ها در ژانویه (دی ماه) یا حتی در فوریه (بهمن ماه) 2023 (1401) عرضه شوند. این گوشی‌ها به بازارهای جهانی از جمله هند نیز عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آیکو 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر