;
coinex

هواوی واچ GT Cyber رسما معرفی شد

روز گذشته شرکت هواوی در کنار محصولات جدید خود مانند گوشی Pocket S و MateStation X از ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber با مشخصات قابل توجهی رونمایی کرد.

شرکت هواوی دیروز، آخرین محصولات خود یعنی گوشی تاشو Pocket S و نسخه جدید MateStation X با پردازنده نسل دوازدهم اینتل را به نمایش گذاشت. همچنین در کنار این محصولات، ساعت هوشمند جدید و جذاب خود را با عنوان Watch GT Cyber رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت و مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber

می‌توان گفت که این ساعت هوشمند با هر ساعت دیگری که تاکنون دیده‌اید متفاوت است. ویژگی جالبی که این محصول را منحصر به فرد می‌کند، امکان جداسازی صفحه دایره‌ای از بدنه و بند ساعت می‌باشد که به کمک آن به راحتی میتوان ظاهر این ساعت را به هر شکل و سلیقه‌ای تغییر داد.

برخی ممکن است تصور کنند که این ویژگی باعث عدم ثبات و پایداری صفحه این ساعت می‌شود، اما قابل ذکر است که در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که این قسمت از طریق آهنرباها و قفل شدن برخی قطعات مکانیکی در بدنه دلخواه ثابت می‌ماند.

هواوی واچ GT Cyber

برای این ساعت هوشمند سه نسخه با نام‌های Urban ،Sports و Fashion در نظر گرفته شده است. هر سه نسخه دارای یک نمایشگر دایره‌ای 1.32 اینچی از نوع آمولد با وضوح 466 در 466 پیکسل و تراکم پیکسلی 352 پیکسل در اینچ هستند.

بدنه دو طرح Urban و Fashion از جنس سرامیک نانو کریستال و فولاد ضد زنگ 316L است، در حالی که طرح اسپورت از فیبر کامپوزیت ساخته شده است. این سه نسخه به ترتیب وزنی معادل 77 گرم، 59 گرم و 58 گرم دارند که هم شامل ساعت و هم بند آن می‌شود.

هواوی واچ GT Cyber

​​ساعت هوشمند Huawei Watch GT Cyber در بخش نرم افزاری نیز از یک رابط کاربری خوب و روان مبتنی بر سیستم عامل HarmonyOS استفاده می‌کند که از 100 حالت ورزشی، آخرین و بهترین فناوری هواوی برای ردیابی خواب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون و ضربان قلب پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند از GPS مخصوص به خود و NFC برخوردار است و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود.

طبق ادعای شرکت هواوی، این ساعت که از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند، در صورت استفاده سنگین تا 4 روز و با مصرف متوسط حدودا 7 روز کار خواهد کرد.

هواوی واچ GT Cyber

نسخه Sports این ساعت در رنگ‌های مشکی و سفید و با قیمت 1288 یوان عرضه شده، در حالی که نسخه Fashion در رنگ آبی و سفید و نسخه Urban در رنگ زرد و مشکی با قیمت 1488 یوان موجود شده است. در حال حاضر این ساعت هوشمند در وب‌سایت رسمی هواوی در چین و خرده‌فروش‌های آنلاین بزرگ مانند Vmall و JD به فروش می‌رسد.

بیتشر بخوانید:‌

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند هواوی واچ GT Cyber چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر