;
coinex

علت خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا چیست؟

مدافع باسابقه بارسلونا، جرارد پیکه اخیرا در شبکه‌های اجتماعی رسما اعلام کرده که بازی با آلمریا آخرین بازی دوران حرفه‌ای او است. اما علت خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا چیست؟

کاپیتان بارسلونا که این روزها به یک نیمکت‌نشین محض در بلوگرانا بدل شده و در خط دفاعی رقبای جوانی دارد، اخیرا در نیوکمپ وضع خوبی ندارد و جنجال‌های سالیان اخیرش هم سبب شده تا به مهره چهارم ژاوی در خط دفاعی بدل شود. او شب گذشته و به طور ناگهانی از بارسلونا خداحافظی کرد. اما دلیل خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا چیست؟

بیشتر بخوانید: عجیب ترین هتل جام جهانی قطر 2022 ؛ این کشتی تفریحی است [+تصاویر]

علت خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا

پیکه با انتشار یک ویدیوی احساسی جدایی خود از بارسا را اعلام کرده و گفته که بازی با آلمریا، آخرین بازی او در پیراهن بارسلونا خواهد بود و او برای آخرین بار در نیوکمپ به میدان می‌رود.

اما دلیل خداحافظی پیکه از بارسلونا آن هم در وسط فصل چیست؟ چرا ستاره متعصب بارسا تصمیم به خداحافظی گرفته است؟

علت خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا چیست؟

در خصوص علت خداحافظی پیکه از بارسا الکسیس مشهور به «MisterChip» خبرنگار نشریه «آس» و شبکه «ESPN» دست به افشاگری زد و گفت: «پیکه بارسلونا را ترک نکرد بلکه آنها او را اخراج کردند. آنها درها را باز کردند و پیکه را به بیرون پرتاب کردند. او در شرایط سختی به سر می‌برد».

وی افزود: واقعا باشگاه فشارهای زیادی را به او در ۳ ماه گذشته وارد کرد و این فشارها روی این اسطوره بارسلونا دور از شان او بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره علت خداحافظی جرارد پیکه از بارسلونا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر