;
coinex

حراج صندل های استیو جابز با قیمتی باورنکردنی!

حراجی Julien’s Auctions خبر از حراج صندل های استیو جابز داده و گفته که انتظار دارد این صندل‌ها با قیمتی در حدود 60 تا 80 هزار دلار به فروش برسند.

در سالیان اخیر بسیاری از محصولات قدیمی اپل به فروش گذاشته شده‌اند. برای مثال می‌توان به کارت ویزیت اصلی استیو جابز یا اولین کامیپوتر مکینتاش اشاره کرد. حالا اما نوبت به یک مورد عجیب رسیده و آن صندل‌های متعلق به استیو جابز است که توسط بنیانگذار این شرکت پوشیده می‌شده است.

بیشتر بخوانید: آیفون نسل اول به قیمت 40 هزار دلار به حراج رفت!

حراج صندل های استیو جابز با قیمتی باورنکردنی!

بنابر گزارش‌های موجود، این صندل‌های Birkenstock در دهه 1970 و 1980 توسط جابز استفاده می‌شده و مارک شف، سرآشپزی که در دهه 1980 یکی از املاک او در آلبانی، کالیفرنیا را مدیریت می‌کرده آن‌ها را از زباله‌ها بیرون آورده است! در توضیحات این حراجی در وب‌سایت Julien’s Auctions آمده است:

«استیو جابز این صندل‌ها را در بسیاری از لحظات مهم تاریخ اپل می‌پوشید. در سال 1976، او همراه با استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، شروع به کار با رایانه اپل در گاراژ لوس آلتوس کرد و در آن هنگام معمولا این صندل‌ها را می‌پوشید.»

حراج صندل های استیو جابز با قیمتی باورنکردنی!

گفتنی است که برنده این حراج یک NFT رایگان از این صندل‌ها نیز دریافت می‌کند. مزایده صندل‌های استیو جابز از ساعت 6:30 عصر روز جمعه، 20 آبان به وقت تهران با قیمت پایه 15 هزار دلار آغاز می‌شود. این صندل‌ها آخرین بار در سال 2016 به حراج گذاشته شده بودند که به یک مهمان ناشناس به قیمت 3400 دلار فروخته شدند. باید دید در نهایت کسی حاضر خواهد بود رقمی در حدود 60 هزار دلار برای آن‌ها هزینه کند یا خیر!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حراج صندل های استیو جابز چیست؟ آیا کسی با این رقم حاضر به خرید این صندل‌ها هست؟ نظراتتان را با ما در تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر