;
coinex

فعالسازی سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام برای کاربران بریتانیایی

متا در آپدیت جدیدش، سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام را اضافه کرده است. این سیستم در انگلستان، هفته آتی رونمایی خواهد شد.

سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام مبتنی بر هوش مصنوعی است. این سیستم از طریق ارسال ویدیو سلفی کار می‌کند.

متا برای حفظ سیاست حریم خصوصی کاربرانش این سیستم را طراحی کرده تا کاربران زیر 18 سال نتوانند سن خود را اشتباه وارد کنند.

بیشتر بخوانید: عرضه قابلیت زمان‌بندی پست و استوری در اینستاگرام برای برخی کسب‌وکارها

سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام

ایجاد فضای امن و مطمئن برای کاربران فعال در رسانه‌ها از جمله مواردی است که کمپانی‌های این پلتفرم‌ها باید به آن توجه کنند.

در رسانه‌ای چون اینستاگرام تعداد عدیدی از نوجوانانی فعالیت می‌کنند که سن لازمه جهت فعالیت را ندارند. به همین جهت متا درحال آزمایش سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام است.

اینستاگرام در طول ما‌ه‌های اخیر اعلام کرد که به دنبال همکاری با شرکت yoti تولیدکننده و ارائه دهنده نرم‌افزار تشخیص چهره، به دنبال آزمایش سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام برای تایید سن نوجوانان است.

سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام
سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام

نحوه کار با این سیستم جدید در اینستاگرام به این صورت است که فرد برای ایجاد حساب کاربری خود در این پلتفرم، باید یک ویدیوی سلفی از خود در این شبکه به اشتراک بگذارد.

پس از آن اینستاگرام از طریق این سیستم هوش مصنوعی تاریخ تولد فرد را بر اساس چهره‌اش تطبیق می‌دهد تا مطمئن شود که کاربرش بالای 18 سال دارد. پس از ما‌ه‌ها طراحی این سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام قرار است در هفته آینده، بر روی حساب‌های کاربری انگلیسی‌ها آزمایش شود.

تایید سن کاربران براساس هوش مصنوعی

شرکت yoti که از سیستم هوش مصنوعی جهت شناسایی سن کاربران استفاده می‌کند، اکنون با همکاری اینستاگرام قرار است کاربران زیر 18 سال را شناسایی کند.

سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام
اینستاگرام

این کمپانی قرار است، مطابق با هوش مصنوعی، ویدیو‌های سلفی ارسال شده به اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کند تا بتواند سن کاربران نوجوان زیر 18 سال را تخمین بزند. این در حالی است که کاربران نوجوان به دلیل فعالیت در این رسانه سن خود را به درستی ثبت نمی‌کنند.

اینستاگرام سعی دارد که این پلتفرم را نسبت به گذشته امن‌تر کند تا کاربرانش با مشکلاتی مواجه نشوند. این سیاست جدید متا به کاربران نوجوان این امکان را می‌دهد که در معرض محتواهای نامناسب قرار نگیرند.

ایجاد سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام می‌تواند به نوجوانانی که قصد دارند، سن خود را به اشتباهی ثبت کند، کمک کند تا با محتواهای مناسبی رو‌به‌رو شوند.

به جز استفاده از این سیستم، اینستاگرام راه دیگری نیز در اختیار کاربران نوجوان خود قرار داده است که می‌توان به ارائه تصویری از گواهینامه یا کارت شناسایی اشاره نمود که پس از تایید از جانب اینستاگرام می‌توانند به فعالیت در آن بپردازند.

به اشتراک گذاشتن سن واقعی نوجوانان از مشکلات و معضلات احتمالی در فضای مجازی جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، اینستاگرام قصد دارد تا این سیستم هوشمند را در سایر نقاط جهان نیز فعال کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با سیستم تایید سن با ویدیو سلفی در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر