;
coinex

با استفاده از بهترین ایده در تولید اسکاج میلیاردر شدم

یکی از موضوعاتی که باعث شد در مدت زمانی کوتاه به ثروت برسم و درآمدم را افزایش دهم استفاده کردن از بهترین ایده هایی که توسط تیم متخصص و حرفه ای مجموعه ام مطرح می شد بوده به طوری که این ایده ها باعث نوآوری در عرصه تولید اسکاج شد و در ادامه می خواهیم برخی از محصولات منحصر به فرد مجموعه را به شما هم معرفی کنیم.

اسکاچ بافتنی

روش‌ها و نکات مهم دیگری که در تمیزکاری اسکاچ بافتنی و سیم ظرفشویی موثر است این موارد می باشد:

ماکروویو: ماکروویو یکی از مؤثرترین روش‌ها برای تمیز کردن اسکاچ است که ۹۹.۹ درصد میکروب‌ها را از بین می‌برد. این کار را با اشباع کردن اسفنج در آب انجام دهید. اسفنج را در ماکروویو قرار دهید، سپس آن را به مدت یک یا دو دقیقه روی حرارت بگذارید. ماشین ظرفشویی: ماشین ظرفشویی ۹۹.۹ درصد میکروب‌ها را نیز از بین می‌برد. اسفنج خود را با استفاده از تنظیمات مخصوص ماشین ظرفشویی تمیز کنید.

ضدعفونی با سرکه: این روش ۹۹.۶ درصد باکتری‌ها را از بین می‌برد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسفنج خود را به مدت پنج دقیقه در سرکه خیس کرده و سپس آبکشی کنید. رها کردن در سینک: یکی از کارهای شایع که اکثر افراد انجام می‌دهند، رها کردن اسکاچ و سیم ظرفشویی در داخل سینک است. مرطوب شدن محیط زمینه را برای رشد بیشتر میکروب‌ها فراهم می‌کند. پس بعد از تمیز کردن ظروف، اسکاچ و سیم را به خوبی تمیز کنید.

تولید اسکاج

اسکاچ توری

اسکاچ توری گیاهی هم یکی دیگر از نامهای این نوع اسکاجها می باشد و نسبت به دیگر اسکاجها قیمت بالاتری دارند، چون از الیاف چوب ساخته شده اند. اسکاجهای نانو، یکی دیگر از انواع اسکاجها می باشد که در تبلیغات آنها گفته شده است که می توانند انواع آلودگیهای ظروف را بدون مواد شوینده از بین ببرند.

این محصولات چون سطح زبری دارند به راحتی چربیها و ذرات باقی مانده ای روی غذاها را از بین می برند. این نوع اسکاجها چون زود کثیف می شوند و تمیز کردن آنها سخت می باشد باید زود به زود به تعویض آنها اقدام کنید و بهتر است. از این نوع اسکاجها برای ظروفی که خیلی کثیف هستند، استفاده نشود اسکاجهای میکروفیبر یا میکروفایبر بسیار نرم هستند و کف حاصل از مواد شوینده روی آنها باقی می ماند و همین باعث شده محبوبیت زیادی پیدا کنند.

تولید اسکاج

اسکاچ قلاب بافی

اسکاجهای ظرفشویی سلولزی دو طرفه و اسکاچ قلاب بافی، یکی دیگر از مدلهای اسکاج می باشند که دو طرفه هستند، به طوری که یک طرف آنها نرم و یک طرف آنها زبر است و برای شستن انواع ظروف استفاده می شوند و برای پاک کردن ذرات چسبیده و لکه های ظروف کاربرد دارند.

برای شستن ظروفی که زیاد کثیف نیستند از قسمت نرم این نوع اسکاجها استفاده می شود اسکاج ظرفشویی فومی پلی اورتان، کف را در خود نگهداری می کند و بافت نرم و متخلخلی دارد و از عمر بالایی برخوردار می باشد و دوستدار محیط زیست است.اگر می خواهید روی ظروف خش و خط ایجاد نشود، می توانید از این نوع اسکاجها استفاده کنید در مقایسه با اسکاجهای سلولزی، اسکاجهای فومی پلی اورتان عمر بیشتری دارند. اسکاجهای دریایی، این نوع اسکاج از اسفنجهایی که در کف دریا می باشند و ارگانیک و صد در صد طبیعی هستند، تولید می شوند تا پیش از اختراع اسکاجهای پلی اورتان و پلی استر برای شست و شوی سطوح از این اسفنجها استفاده می کردند.

تولید اسکاج

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر