;
coinex

چطور فرمول طلایی پولدار شدن را یافتم

از ابتدای راه که شروع به تولید اسکاج کرده بودم در تفکراتم به دنبال یافتن یک راه یا فرمول برای رسیدن به ثروت بودم اما با گذر زمان متوجه شدم چنین چیزی وجود ندارد و تنها می توان با افزایش اراده و تلاش خود به درآمدی بالاتر رسید و در این مقاله می خواهم بهترین اسکاج ها را به شما معرفی کنم.

اسکاچ قلاب بافی

برای شستن ظروفی که زیاد کثیف نیستند از قسمت نرم اسکاچ قلاب بافی استفاده می شود اسکاج ظرفشویی فومی پلی اورتان، کف را در خود نگهداری می کند و بافت نرم و متخلخلی دارد و از عمر بالایی برخوردار می باشد و دوستدار محیط زیست است. اگر می خواهید روی ظروف خش و خط ایجاد نشود، می توانید از این نوع اسکاجها استفاده کنید در مقایسه با اسکاجهای سلولزی، اسکاجهای فومی پلی اورتان عمر بیشتری دارند.

اسکاجهای دریایی، این نوع اسکاج از اسفنجهایی که در کف دریا می باشند و ارگانیک و صد در صد طبیعی هستند، تولید می شوند تا پیش از اختراع اسکاجهای پلی اورتان و پلی استر برای شست و شوی سطوح از این اسفنجها استفاده می کردند. اسکاجهای گیاهی چون تجزیه پذیر می باشند دوستدار محیط زیست هستند و به سرعت لکه های روی ظروف را پاک می کنند این نوع اسکاجها خرده غذاهایی که کف ظروف چسبیده اند را تمیز نمی کنند، چون بافت نرمی دارند.

فرمول

اسکاج ظرفشویی

اسکاج ظرفشویی یکی دیگر از انواع اسکاجها می باشد که در تبلیغات آنها گفته شده است که می توانند انواع آلودگیهای ظروف را بدون مواد شوینده از بین ببرند این محصولات چون سطح زبری دارند به راحتی چربیها و ذرات باقی مانده ای روی غذاها را از بین می برند. این نوع اسکاجها چون زود کثیف می شوند و تمیز کردن آنها سخت می باشد باید زود به زود به تعویض آنها اقدام کنید و بهتر است.

از این نوع اسکاجها برای ظروفی که خیلی کثیف هستند، استفاده نشود اسکاجهای میکروفیبر یا میکروفایبر بسیار نرم هستند و کف حاصل از مواد شوینده روی آنها باقی می ماند و همین باعث شده محبوبیت زیادی پیدا کنند. برای شستن ظروفی که مواد غذایی به آن نچسبیده است، انواع لیوان و ظروف استیل استفاده می شوند و بهترین گزینه برای ظروفی می باشند، که نباید روی آنها خش ایجاد گردد.

فرمول

اسکاج سیمی

پرکاربرد ترین وسایلی که می توان از آنها در شستن انواع ظروف استفاده نمود، انواع اسکاج سیمی بافتنی است که در مدلها و طرحهای گوناگونی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به نوعی که دارند، دارای کاربردهای متفاوتی نیز می باشند. اسکاج از مواد مختلف و به شیوه های متفاوتی تولید می شوند که از هر کدام از آنها با توجه به جنس و نوع بافتی که دارند، برای شستن ظروف مخصوصی استفاده می شوند.

برای شستن انواع ظروف با اسکاج، حتما به نوع و جنس آنها توجه کنید تا هنگام شستن آسیبی به ظروف وارد نشود زیرا اسکاجها دارای انواع بسیار متنوعی هستند که هر کدام از آنها با توجه به جنسی که دارند، برای شستن ظروف مختلف و مخصوصی کاربرد دارند که برای مثال می توان به اسکاج سیمی بورده شده و بافتنی اشاره کرد که از آنها برای شستن ظروفی که از جنس مس و یا روی هستند، استفاده می‌کنند.

فرمول

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر