;
coinex

آجر از سوختن هدف هایم جلوگیری کرد

آجر از سوختن هدف هایم جلوگیری کرد. از نظر شما چه کسی موفق است؟ فردی که خود را در تمام ابعاد رشد دهد و نه تنها با پرورش یک بعد، بلکه در تمام ابعاد خود را پرورش دهد و به رشد برسد موفق است. من در حوزه انواع آجر نسوز فعالیت دارم، اکنون میخواهم چند مورد برایتان معرفی کنم.

آجر نسوز فرانسوی

اگرچه در گذشته آجرنسوز فرانسوی به صورت کاملا معمولی تولید می‌ شده است و بیشتر برای دیوار چینی قابل استفاده بوده، اما با گذر زمان و با استفاده از ترکیبات مختلف در فرآیند تولید آن، شاهد تولید آجرهای مختلف و متنوعی می باشیم که هر کدام از آنها نیز برای مصارف گوناگون بسیار کاربردی و مناسب می باشند. با توجه به نوع و ساختار آجر از درجه حرارت بالای ۱۰۰۰ برای آنها استفاده می شود. این نوع آجرها که معمولاً توسط قالب های مخصوصی تولید می شوند، به طور ردیفی در کوره های حرارتی قرار می گیرند و به طور کامل پخته و آماده تولید می‌ شوند.

آجر نسوز فرانسوی یکی از مقاوم ترین نمونه های این محصول می باشد که در درجه حرارت ۱۶۰۰ درجه سانتیگراد تولید می شود، به همین علت این محصول در برابر درجه حرارت های بسیار بالا و آتش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. آجر نامبرده که در ابتدای تولید به رنگ سفید می باشد، برای آن که با رنگ های مختلف و متفاوت و عمدتاً برای نمای داخلی تولید شود، قبل از آنکه در کوره های حرارتی قرار گیرندژ با رنگ‌ های مختلفی ترکیب می شوند و به رنگ هایی مانند قرمزژ قهوه ایط نارنجی و رنگ های متنوع دیگر درمی آیند.

هدف هایم

آجر نسوز قزاقی

آجرنسوز قزاقی یکی از انواع آجر ها و تهیه شده از خاک رس است که از زمان قزاق ها ساخته شده و پس از آن متداول شده است،قزاق ها از آن در بنا های مختلف استفاده می کردند و زیبایی بسیاری را به ساختمان هایشان می بخشیدند، به همین دلیل این نوع آجر ها به نام قزاقی شناخته می شوند. خاک مورد استفاده در آجر قزاقی خاک رس می باشد و این آجر از قدیم در ساخت انواع نما کاری ها و ساختمان ها استفاده می شده است و حالتی سنتی،قدیمی و صمیمی به نمای خانه می دهد و می تواند برای افرادی که به بنا های قدیمی و زیبا و این نوع سبک ساختمان سازی نوستالژیک علاقه دارند انتخاب مناسبی باشد. قیمت نیز تفاوت دیگری است که میان این دو نوع مختلف از آجر وجود دارد و به پارامتر های مختلفی مانند:نحوه‌ی ساخت آن ها( که آجر نسوز به شیوه کاملا ماشینی،بدون دخالت دست انسان و آجر قزاقی به صورت دست ساز توسط کارگر های کارخانه و صد البته با صرف زمان زیاد تری ساخته می شوند.

هدف هایم

آجر نسوز قلیایی

امروزه آجرهای نسوز در کشورمان در کیفیت های مختلفی تولید می‌شوند و این محصول انواع مختلفی دارد و یکی بهترین نوع آن آجر نسوز قلیایی در جه یک می‌باشد. این نوع آجر نسبت به مصالح های دیگری مانند آهک، سنگ، گرانیت و غیره طول عمر بالاتری دارد و علاوه بر داشتن کیفیت عالی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می‌باشد. آجرهای نسوز توسط پرس خشک، گل سفت، ریخته گری نرم و فرآیند پرس گرم که در ساخت آجرهای استفاده می‌شود، نسوز توسط پرس خشک، گل سفت، ریخته گری نرم و فرایند پرس گرم که در ساخت آجرهای ساختمان استفاده می‌شود، ایجاد می‌شوند و مواد اولیه این نوع آجرها در کوره های الکتریکی ذوب شده و ذوب شده این موادها را در غالب ها می‌ریزند و پس از سرد شدن آجرها را از غالب ها جدا می‌کنند و در انبارها نگهداری می‌شوند.

هدف هایم

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر