;
coinex

بنایی بودم که آجر ثروتم را ساخت

شما هم کنجکاوید بدانید یک بنا چگونه ثروت بی‌کرانی را بدست می آورد. من بنایی ساده بودم با پیشنهاد یکی از دوستان توانستم در حوزه آجر فعالیت داشته باشم و یک فرد ثروتمند شوم، اکنون میخواهیم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

آجر نسوز رستیک

آجر نسوز رستیک از خاک نسوز درست شده است.همه هدف تولید کنندگان آجر و آجر نما در این می باشد که چیزی را تولید کنند که نزدیک به طبیعت باشد. تمامی زیبایی آجر نمای مدرن و جدید در این است که نمای ساختمان به گونه ای شده که گویی یک تکه از کوه را به نمای ساختمان چسبانده اید.تا یادم نرفته بهتون بگم ؛ کلمه روستیک ( رستیک ) به معنی روستایی یا دهاتی می باشد.اینکه آجرنما بصورت بی نظم و ناهماهنگ تولید می شود علتش مشابه کردن آن با صخره یا کوه است. با انتخاب طرح های بی نظم آجرنمای رستیک یک تکه از کوه را به ساختمان تان بچسبانید. آجر نما رستیک در مدل ها و طرح های مختلف تولید می شود اما بهترین مدل های آن مدل ساده ، ترکدار ، زبر  می باشد که جزء بی نظیر ترین مدل های آجر نسوز رستیک می باشند.این آجر رستیک در چهار رنگ پرطرفدتر بازار عرضه شده است.

بنایی بودم که آجر ثروتم را ساخت

آجر نسوز ساختمان

آجر نسوز ساختمان نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف است. و نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از 3 روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. همانطور که از اسم آن برمی آید این آجر با مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی کاربرد فراوان دارد. البته از نوع معمولی آن نیز امروزه در نماهای آجر ساختمانها استفاده میشود. آجر نسوز نیز از انواع مصالح ساختمانی میباشد که به طور معمول برای نما ساختمان ها و بناها مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز بعنوان نمای ساختمان استفاده میشود. مواد اولیه برای ساخت آجر نسوز خاک نسوز میباشد و به طور کلی این نوع از خاک رس در معادن کشور یافت می شوند زیرا دارای مرغوبیت بالایی میباشد. آجر نسوز دارای سایزهای مختلفی می باشد.

بنایی بودم که آجر ثروتم را ساخت

آجر نسوز سفید

آجر نسوز سفید یکی از پر فروش ترین آجر ها در زمینه آجر نسوز می باشد که از ابتدای سال 1394 تا الان در حال تولید می باشد . در حال حاضر حدود 80 در صد بازار آجر نسوز مختص آجر نسوز سفید می باشد. این آجر براساس درصد دانه های آن کد بندی می شود و این کد رنگ باعث ایجاد زیبایی چشم گیری در نمای ساختمانمی شود. رنگ سفید این آجر باعث می شود به راحتی بتوانید این نوع آجر را با آجرهای دیگر مثل طرح انگلیسی و یا نسوز مشکی تلفیق کرد و طرح های بسیار جالب تر وزیباتری به دست آورد.

در گذشته از سنگ های سفید چینی در نمای ساختمان ها استفاده می کردند بخاطر همین این نوع آجر یادآورتداعی دوران گذشته می‌باشد.

بنایی بودم که آجر ثروتم را ساخت

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر