;
coinex

طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

جزئیات و شرایط طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401 توسط شرکت آرین پارس موتور رسما اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات این طرح و شرایط ثبت نام با ما باشید.

لاماری ایما بی‌تردید از جمله محبوب‌ترین خودروهای بازار ایران است که توسط شرکت آرین پارس موتور روانه بازار شده است. این خود شاسی بلند با ظاهر تهاجمی خود از جمله خودروهای چینی بازار است که در کشور ما مونتاژ شده و روانه بازار می‌شود. در واقع این محصول همان دانگ فنگ T5 EVO است. صبح امروز اما شرایط فروش لاماری ایما آبان 1401 با قیمت مصوب و به صورت قرعه‌کشی بین متقاضیان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401

شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده که متقاضیان خرید لاماری ایما می‌توانند با ثبت نام در وب سایت این شرکت به آدرس arian.iranecar.com، برای قرعه کشی فروش فوق العاده اقدام کنند. مهلت ثبت نام در طرح فروش لاماری ایما آبان 1401 از ساعت 10 صبح امروز شنبه 28 آبان 1401 آغاز شده و تا سه‌شنبه 1 آذر 1401 ادامه دارد.

طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401 [+ شرایط و قیمت]

موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری است و قیمت لاماری ایما در طرح فروش آبان ۱۴۰۱ شرکت آرین پارس موتور برابر ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. رنگ‌های مشکی، سفید و سبز این خودرو برای سفارش‌گذاری در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره طرح فروش فوری لاماری ایما آبان 1401 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر