;
coinex

مشخصات کامل اوپو رینو 9 پرو فاش شد؛ رونمایی به زودی!

به تازگی مشخصات کامل اوپو رینو 9 پرو که در آینده نزدیک در کشور چین رونمایی خواهد شد، در پایگاه داده و ثبت گواهی TENAA ظاهر شده است.

طبق اخبار گزارش شده، سری OPPO Reno 9 قرار است به زودی و در تاریخ 24 نوامبر در کشور چین عرضه شود. همچنین ظاهرا شماره مدل‌هایی مانند PHM110 ،PGX110 و PGW110 که در برخی از پایگاه‌های آماری دیده شده است، متعلق به سری اوپو Reno 9 هستند.

به تازگی نیز شماره مدل PGX110 که مربوط به OPPO Reno 9 پرو می‌باشد در پایگاه آماری TENAA ظاهر شده است. در ادامه به بررسی مشخصات لیست شده از این گوشی در TENAA می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

مشخصات کامل اوپو رینو 9 پرو

بر اساس اطلاعات موجود در TENAA، گوشی OPPO Reno 9 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح و رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل (فول اچ دی پلاس) و نرخ نو سازی 120 هرتزی خواهد بود که از رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی می‌کند. همچنین طبق رندرهای رسمی که از این گوشی منتشر شد، به احتمال زیاد این صفحه نمایش از لبه‌های خمیده، یک سوراخ در بالا و اسکنر اثر انگشت برخوردار خواهد بود.

مشخصات کامل اوپو رینو 9 پرو

به نظر می‌رسد که پردازنده هشت هسته‌ای 2.85 گیگاهرتزی که قدرت گوشی Reno 9 Pro را تامین می‌کند، همان چیپست دایمنسیتی 8100-Max باشد. گفته می‌شود که این گوشی در دو نسخه با 12 گیگابایت/ 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/ 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

با این حال لیست مشخصات این دستگاه در وب سایت رسمی اوپو در چین نشان می‌دهد که این دو نسخه به صورت 16 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

در جلو اوپو رینو 9 پرو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و در پنل پشتی آن نیز یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور، به دوربین اصلی سونی IMX890 مجهز شده باشد که توسط پردازنده تصویر برداری اختصاصی اوپو (MariSilicon ISP) پشتیبانی می‌شود.

گوشی رینو 9 پرو از رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند و از فرستنده مادون قرمز (IR blaste) نیز برخوردار است. همچنین رندرهای رسمی نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کامل اوپو رینو 9 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر