;
coinex

مشخصات کلیدی ردمجیک 8 پرو فاش شد؛ نخستین گوشی گیمینگ مجهز به پرچمدار کوالکام

مشخصات کلیدی ردمجیک 8 پرو با ظاهر شدن آن در پایگاه‌های آماری، مشخص شده است. این دستگاه به عنوان اولین گوشی گیمینگ با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه خواهد شد.

این روزها بیشتر کاربران مشتاق هستند بدانند که کدام برند اولین گوشی گیمینگ مجهز به تراشه اسنپدراگون نسل 2 را عرضه خواهد کرد. در این زمینه گمانه زنی‌های زیادی نیز وجود داشته و مورد انتظارترین نامزدها، گوشی‌های گیمینگ ردمی K60، سری رد مجیک 8، سری ایسوس راگ 7 و سری بلک شارک 6 هستند.

حال اخباری که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی رد مجیک 8 پرو به عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام، در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. این در حالی است که گوشی ردمی K60 در فوریه 2023 و سری بلک شارک 6 نیز در پایان سه ماهه اول عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بررسی نوبیا زد 40S پرو (Z40S Pro) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مشخصات کلیدی ردمجیک 8 پرو

به تازگی دستگاه جدیدی از برند Nubia با شماره مدل NX729J در پایگاه آماری TENAA چین ظاهر شده است. این دستگاه با نام Red Magic 8 Pro در پایگاه ثبت گواهی Bluetooth SIG نیز مشاهده شده است.

از آنجایی که هر محصولی حدودا یک ماه پس از پدیدار شدن در پایگاه آماری Bluetooth SIG به بازار معرفی می‌شود، انتظار می‌رود که گوشی رد مجیک 8 پرو از برند نوبیا نیز در ماه دسامبر سال جاری در کشور چین عرضه شود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی از مشخصات و ویژگی‌های گوشی Red Magic 8 Pro در دست نیست، اما این محصول به عنوان یک گوشی گیمینگ، از یک صفحه نمایش با نرخ نو سازی بالا و یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

مشخصات کلیدی ردمجیک 8 پرو

در اینجا بهتر است مروری بر مشخصات جدیدترین گوشی گیمینگ موجود در بازار از برند نوبیا یعنی گوشی Red Magic 7S Pro داشته باشیم. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

این محصول به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، 18 گیگابایت رم، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 135 واتی مجهز شده است. البته نسخه جهانی این دستگاه از شارژ 65 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و در پشت آن یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمجیک 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر