;
coinex

نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 منتشر شد

استودیوی معتبر “Marvel”، نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 را منتشر کرد. “Marvel” در کنار پخش تریلر این فیلم، اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را نیز منتشر کرد.

نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 به همراه پوستر آن توسط استودیوی “Marvel” منتشر شده است. به مانند دو قسمت قبلی از این فیلم پرهیجان، “جیمز گان” همچنان کارگردانی و فیلنامه‌نویسی سری سوم را بر عهده دارد. ظاهراً فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (تاریخ ۵ می ۲۰۲۳) اکران شود.

بیشتر بخوانید: اولین تریلر فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد

نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 منتشر شد

اولین تریلر Guardians of the Galaxy 3 منتشر شده است. Marvel استودیو در جریان کامیک کان برزیل امسال CCXP اولین تریلر این فیلم موردانتظار را منتشر کرد که پس از شروعی بامزه در آن شاهد نمایش احساسی آخرین ماجراجویی نگهبانان کهکشان هستیم. در طول تریلر پیتر کوئیل همچنان از فقدان گامورا ناراحت است، اما او به‌همراه دیگر اعضای گروهش باید با خطر جدید و بزرگی مواجه شود و از آن فرار نکنند.

در طول تریلر شاهد تصاویر متعددی از اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy 3 از جمله بازگشت گامورا و چند شخصیت دیگر هستیم که در بخشی از آن برای اولین‌بار شاهد نمایش آدام وارلاک با بازی ویل پولتر و High Evolutionary با بازی چاکوودی ایووجی هستیم که این دو شخصیت قرار است با گروه نگهبانان کهکشان مبارزه کنند. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم نگهبانان کهکشان 3 را تماشا کنید:

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو اولین پوستر فیلم Guardians of the Galaxy 3 را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است. فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نخستین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 3 چیست؟ نظرات‌تان را برای‌ ما در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر