;
coinex

سرویس اشتراکی توییتر بلو از فردا مجددا در دسترس قرار می‌گیرد؛ عرضه در سه رنگ و با افزایش قیمت!

بعد از چالش‌های عرضه سرویس پولی توییتر بلو برای همه افراد که تاخیر عرضه آن را به همراه داشت، حال خبر از عرضه مجدد سرویس اشتراکی توییتر بلو رسیده است.

توییتر بعد از توقفی کوتاه در روند فروش تیک آبی تاییدیه برای حساب‌های عادی، با ایده‌ای جایگزین و با افزایش قیمت توییتر بلو در آیفون بازگشته است.

بیشتر بخوانید: افشاگری‌های جدید از توییتر ؛ ایجاد لیست سیاه، ممانعت از ترند شدن برخی توییت‌ها و دستکاری بازدیدها!

بازگشت سرویس اشتراکی توییتر بلو

توییتر با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که سرویس اشتراکی توییتر بلو از فردا مجددا در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ بازطراحی شده این سرویس اشتراکی، حدودا یک ماه پیش به طور موقت منتشر شد، ولی در نتیجه جعل هویت افراد معروف و دردسرهایی چون تیک آبی عیسی مسیح در توییتر سبب شد تا مسئولان این شبکه اجتماعی برای مدتی کوتاه این سرویس را از دسترس خارج کنند.

توییتر بلو اما در بازگشت خود هزینه‌ای ماهانه 8 دلاری دارد در حالی که کاربران آیفون ناگزیر باید 11 دلار برای آن بپردازند. تفاوت قیمت توییتر بلو در آیفون نیز در نتیجه کارمزد 30 درصدی اپل است.

توییتر پیش از این به همه کاربران امکان تهیه سرویس بلو با تیک آبی تاییدیه را می‌داد اما حالا کاربران برای دریافت تیک آبی باید حتما شماره موبایلشان را ثبت کنند. به گفته مدیر محصول توییتر،‌هدف از افزودن این پیش نیاز، مقابله با جعل هویت افراد است. پس از تهیه سرویس بلو، در ابتدای امر، حساب فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس تیک آبی به او اعطا می‌شود.

سرویس اشتراکی توییتر بلو از فردا مجددا در دسترس قرار می‌گیرد؛ عرضه در سه رنگ و با افزایش قیمت!

توییتر اعلام کرده که تغییر آی‌دی، نام اکانت و تصویر پروفایل منجر به حذف تیک آبی می‌شود و این تیک آبی تا پیش از بررسی حساب کاربری توسط ناظران توییتر بازنمی‌گردد.

بنابر اعلام توییتر، کاربران نسخه اشتراکی افزون بر دریافت تیک آبی، به برخی قابلیت‌های اضافی مانند ویرایش توییت، آپلود ویدیوی 1080 و حالت مطالعه دسترسی خواهند داشت. با تهیه توییتر بلو، تبلیغات این شبکه اجتماعی هم کمتر می‌شود. به علاوه به زودی کاربران دارای تیک آبی، در بخش جستجو و همچنین ریپلای‌های هر توییت جایگاه بالاتری نسبت به بقیه خواهند داشت.

توییتر برای جلوگیری از جعل هویت برندها، برچسب Official را به حساب آن‌ها اضافه کرده است. این شرکت می‌گوید این برچسب را با تیک طلایی برای کسب‌و‌کارها جایگزین می‌کند. همچنین تا پیش از پایان هفته‌ی جاری، «حساب‌های دولتی و چندجانبه» تیک خاکستری دریافت خواهند کرد.

ایلان ماسک گفته است که قابلیت ارسال توییت طولانی نیز تقریبا آماده شده است. شاید این قابلیت برای کاربران اشتراکی دردسترس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه مجدد سرویس اشتراکی توییتر بلو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر