;
coinex

روتر 10 گیگابیتی شیائومی با قابلیت‌های بروز و طراحی مدرن رونمایی شد

روتر 10 گیگابیتی شیائومی با پردازنده چهار هسته‌ای A73 کوالکام و طراحی مدرن، در جریان رویداد بزرگ شیائومی در کشور چین، رونمایی شد.

همان طور که می‌دانید شرکت شیائومی به تازگی یک رویداد بزرگ معرفی را در کشور چین برگزار کرده است. در این رویداد شیائومی از محصولات پیشرفته‌ای مانند گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو، مینی کامپیوتر شیائومی و Xiaomi Router رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی مشخصات فنی روتر 10 گیگابیتی شیائومی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: درام‌نوازی ربات انسان‌نمای شیائومی CyberOne [+ ویدیو]

قیمت و مشخصات فنی روتر 10 گیگابیتی شیائومی

در روتر جدید شیائومی بهبود سازی‌های متنوعی از جمله طراحی مدرن، پشتیبانی از برچسب‌های NFC و پهنای باند انتقالی بزرگ‌تر، اعمال شده است. در بخش سخت افزاری، این روتر 10 گیگابیتی، از سه کانال بی سیم مختلف در باندهای 2.4 گیگاهرتز، 5.2 گیگاهرتز و 5.8 گیگاهرتز برخوردار است.

در بهترین حالت، کانال 2.4 گیگاهرتزی حداکثر سرعت 1376.4 مگابیت بر ثانیه، کانال 5.2 گیگاهرتزی حداکثر سرعت 5764.8 مگابیت بر ثانیه و کانال 5.8 گیگاهرتزی حداکثر سرعت 2882.4 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد.

روتر 10 گیگابیتی شیائومی

این روتر به پردازنده چهار هسته‌ای A73 کوالکام با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است. همچنین شیائومی با قرار دادن یک خنک کننده فعال در داخل دستگاه، از عملکرد روان و بدون مشکل آن، اطمینان حاصل کرده است.

روتر شیائومی از یک آنتن خارجی با بهره بالا و یک آنتن داخلی NFC بهره می‌برد. همچنین سه دکمه در این گجت تعبیه شده که به هر یک از آن‌ها انجام عملکرد متفاوتی، اختصاص یافته است. یکی از آن‌ها وظیفه ریست سیستم را بر عهده دارد، دیگری رابط ورودی برق برای روشن و خاموش کردن دستگاه بوده و سومی همان دکمه mesh دستگاه است.

علاوه بر این، روتر شیائومی دارای 9 چراغ LED مختلف است که یک چراغ نشانگر وضعیت سیستم، یک چراغ نشانگر وضعیت اینترنت، یک چراغ جهت نوردهی به محیط و شش چراغ دیگر برای نمایش وضعیت پورت شبکه هستند.

روتر 10 گیگابیتی شیائومی

این روتر 10 گیگابیتی، از 4 پورت WAN/LAN از نوع تطبیقی برخوردار ​​است که امکان سوئیچ خودکار بین 10، 100، 1000 و 2500 مگابیت برثانیه، برای آن فراهم شده است. همچنین این دستگاه دارای یک پورت WAN/LAN با سوئیچ تطبیقی ​​بین 10، 100، 1000، 2500، 5000 و 10000 مگابیت بر ثانیه، یک درگاه شبکه SFP+ با قابلیت سوئیچ بین 1000، 2500 و ده هزار مگابیت و یک درگاه USB 3.0 است.

از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به پشتیبانی از رمزگذاری WPA-PSK/WPA2-PSK/WPA3-SAE، کنترل دسترسی بی‌سیم، پنهان‌سازی نام شبکه وای فای (SSID) و شبکه هوشمند ضد کلاهبرداری و تقلب اشاره کرد.

روتر جدید شیائومی تنها در یک نسخه رنگی (مشکی)، در ابعاد 270 در 270 در 174 میلی متر و با ضمانت 1 ساله به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه با قیمت 1699 یوان (معادل 244 دلار) به زودی در کشور چین برای خرید در دسترس خواهد بود. متاسفانه هنوز هیچ سخنی در رابطه با عرضه این محصول در سطح جهانی، بیان نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو‌ درباره روتر 10 گیگابیتی شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر