;
coinex

معرفی شرکت مشتریان گلدیران | نماینده رسمی ال جی و جی پلاس در ایران

هر شرکتی روش منحصر به ‌فرد خود را برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان دارد و روش خاصی را کشف کرده است که می‌تواند تجربه بهتری را برای مشتریان خود رقم بزند یا خدمات بیشتری ارائه دهد. مفهوم «خدمات پس از فروش» به اندازه مفهوم «فروش» اهمیت دارد. خدمات پس از فروش، اگرچه گاهی درآمدی برای شرکت ایجاد نمی‌کند، اما مطمئناً باعث افزایش محبوبیت برند در بازار و در بین مشتریان می‌شود. این خدمات نه‌تنها برای حفظ مشتریان، بلکه برای بازگرداندن مشتریان از دست‌رفته نیز بسیار مهم است. ماهیت کلی این خدمات، شامل مشاوره، سرویس، تعمیر و … است. شرکت مشتریان گلدیران (ال جی)، یک شرکت پیشرو در خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات و لوازم الکترونیکی ال جی و ارتباطات سیار است که برای تاکید مجدد بر تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، به‌گونه‌ای خستگی‌ناپذیر پیگیر درخواست‌های مشتریان گرامی است. در این راستا، تیم حرفه‌ای نمایندگی ال جی در تهران و نمایندگی ال جی در کرج در تمام روزهای هفته و تمام شهرهای ایران، آماده خدمت‌رسانی، نصب، راه‌اندازی و سرویس محصولات ال جی هستند.

پشتیبانی خدمات پس از فروش گلدیران (ال جی) به چه معنا است؟

پشتیبانی پس از فروش که گاهی به آن خدمات پس از فروش نیز می‌گویند، شامل هرگونه خدماتی است که پس از خرید محصول توسط مشتری، از سوی شرکت سازنده ارائه می‌شود. به‌طور معمول، نمونه‌هایی از خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در کرج شامل پشتیبانی و خدمات گارانتی، آموزش، تعمیر، ارتقاء و سرویس دوره‌ای محصولات ال جی است. البته پشتیبانی پس از فروش، ممکن است به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی یک شرکت نیز درنظر گرفته شود. پشتیبانی پس از فروش کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که مشتری تا حد ممکن از خدمات ارائه شده، رضایت دارد. استدلال تجاری پشت این موضوع این است که می‌تواند به وفاداری مشتریان به برند و تکرار فروش محصولات کمک کند. مشتریان شادتر، به احتمال بیشتری تمایل به خرید مجدد از همان برند دارند.

خدمات پس از فروش خوب می‌تواند تبدیل به تبلیغات دهان به دهان مثبت برای یک شرکت شود اما پشتیبانی ضعیف پس از فروش، مانع از دستیابی شرکت‌ها به رکورد رضایت مشتری و رشد خواهد بود. ما در شرکت مشتریان گلدیران با علم به این موضوع، همواره در تلاش هستیم تا خدمات و پشتیبانی پس از فروش را در راستای نظرات و درخواست‌های مشتریانمان ارتقا و بهبود دهیم. برای دریافت خدمات سرویس یا تعمیر محصولات ال جی، کافی است با شماره تلفن 02184733 تماس بگیرید.

اهداف شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران و نمایندگی‌های آن، از جمله نمایندگی ال جی در تهران در تلاش هستند تا ساختار سازمانی و سیستم مدیریتی خود را از منظر مشتری دچار تغییر و تحول کنند و از طریق ایجاد ارزش مشتری، ارزش برند خود را افزایش دهند. در این راستا، اهداف شرکت گلدیران (ال جی)، عبارتند از:

  • خدمات و سرویس‌دهی فوری برای مشکلات محصولات ال جی
  • پاسخگویی و پیگیری 24 ساعته درخواست‌های مشتریان
  • تعمیرات و خدمات پس از فروش شامل خدمات گارانتی، آموزش یا تعمیر محصولات گلدیران در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت اصول مشتری‌مداری
  • تعهد کاری و مسئولیت‌پذیری
  • ارائه قطعات یدکی فابریک محصولات ال جی به مشتریان و مشاوره تخصصی
  • تمدید گارانتی محصولات ال جی
  • خدمات سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها

نمایندگی ال جی در تهران

خدمات پس از فروش شرکت مشتریان گلدیران در چه زمینه‌هایی است؟

خدمات پس از فروش نمایندگی ال جی در تهران و نمایندگی ال جی در کرج شامل فرآیند نصب دستگاه، آموزش نگهداری محصولات، مشاوره و تعمیر محصولات گلدیران هستند. علاوه‌بر این، گاهی ممکن است برخی خدمات علی‌رغم این‌که بسیار ضروری هستند، به همان میزان ظریف و پنهان باشند که در ادامه به توضیحات مختصری درباره هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • پشتیبانی آنلاین فوری، شامل ایمیل، چت آنلاین و شبکه‌های اجتماعی برای پاسخگویی به شکایات و انتقادات عمومی
  • خطوط تماس تلفنی 02184733 برای سراسر کشور، خدمات مشتری برای پاسخگویی به مسائل و سوالات مکرر یا حتی پیچیده‌تر و ارائه مشاوره و راهحل
  • پیگیری امور مشتریان بعد از خدمات‌رسانی یا تعمیرات محصولات ال جی، برای آگاهی از رضایت یا نارضایتی مشتری و سعی در رفع نارضایتی مشتریان
  • طرح رضایت مشتریان برای ارسال نظرات، ایده‌ها و تجربیات آنان از تعامل و برخورد با متخصصان و اعضای نمایندگی ال جی در رسانه‌های اجتماعی
  • راهنمای عیب‌یابی آنلاین
  • سفارش آسان قطعات جایگزین و خدمات تعمیر مقرونبه‌صرفه
  • گارانتی استاندارد و قابل تمدید که به مشتری این اطمینان و امنیت ذهنی را می‌دهد که حتی پس از خرید محصولات گلدیران نیز از او مراقبت می‌شود.
  • تست‌های تشخیصی برای کمک به عیب‌یابی محصولات ال جی

پشتیبانی فقط به معنی اصلاح یا تعمیر یا حتی پاسخگویی متعهدانه به مشتریان نیست، بلکه معنایی وسیع‌تر دارد و برای برندهای برتر مانند ال جی، به معنای توانمندسازی مشتریان برای بهره‌وری حداکثری از محصول نیز محسوب می‌شود. طرح آموزش در مورد نحوه راه‌اندازی سیستم‌های محصولات گلدیران از این دست تدابیر به شما می‌رود که با کمک آن، کاربران نه‌تنها از یک آموزش استاندارد و ایمن بهره‌مند می‌شوند، بلکه هرگونه نگرانی امنیتی جدیدی که باید از آن آگاه باشند نیز رفع می‌شود، اما گاهی پس از خرید محصولات، همه چیز خراب می‌شود. شرکت مشتریان گلدیران و نمایندگان آن، به‌ویژه نمایندگی ال جی در تهران، همواره سعی دارند به‌جای اتخاذ رویکرد «مشتریان باید از لوازم خود مراقبت کنند»، به دغدغه‌های پس از خرید محصولات گلدیران توسط مشتری نیز اهمیت دهند و در این مورد، رویکردی فعالانه را برای کمک به رفع نگرانی مشتری سرلوحه کار خود قرار داده و درصورت نیاز، پرداخت هزینه خسارت احتمالی را نیز تقبل ‌کنند.

ازسوی‌دیگر، هر زمان که محصولی خریداری می‌شود، یک دفترچه راهنما نیز برای نصب آن ارائه می‌شود که بسته‌به ماهیت محصول، نصب آن ممکن است متفاوت باشد. برخی از محصولات، مراحل نصب بسیار خاصی دارند و برای راه‌اندازی، نیازمند تخصص فنی هستند. شما می‌توانید برای دریافت هرگونه خدمات پس از فروش مربوط به تعمیر یا سرویس محصولات ال جی با شماره تلفن 02184733 تماس بگیرید.

گاهی برخی محصولات، به‌طور مداوم آپدیت می‌شوند و سیستم نرم افزاری آن‌ها باید ارتقا داده شود که خدمات پس از فروش شرکت مشتریان گلدیران، این مورد را نیز برای خریداران انجام می‌دهد. چون ممکن است پس از مدتی، دستگاه پس از اجرای نرم‌افزارهای جدید، قادر به کار نباشد و به‌روزرسانی‌ها برای مدت محدودی باید انجام ‌شوند.

چرا خدمات پس از فروش برای ال جی (گلدیران) مهم است؟

خدمات پس از فروش در نمایندگی ال جی در تهران و نمایندگی ال جی در کرج، علاوه‌بر موارد بالا می‌تواند تقدیر و تشکر مکتوب از مشتریان وفادار را هم شامل شود. البته اکثر شرکت‌ها سعی نمی‌کنند در این زمینه نیز شانس خود را امتحان کنند و نتیجه فوق‌العاده آن را ببینند اما ما در شرکت مشتریان گلدیران علاقمندیم تا پس از فروش محصولات ال جی، مراتب تقدیر و ادب را نسبت به کاربران به‌جا آوریم و پس‌زمینه ذهنی خوبی از خود به‌جا بگذاریم تا مشتری برای خرید بعدی نیز به ما اعتماد کند و بداند که تیم فنی گلدیران در همه حال، اولویت را به رضایت مشتریان خود می‌دهد. این موضوع، منجر به ایجاد چرخه‌ای از سرمایه‌گذاری در تجربه قبل از فروش، هنگام فروش و پس از فروش می‌شود.

سرمایه‌گذاری در خدمات پیش از فروش، برای تبدیل جستجوگران اینترنتی به خریداران واقعی گلدیران، مهم است و خدمات پس از فروش برای دوام کسب و کار، به سه دلیل حیاتی است:

  • تبدیل مشتری به مشتری وفادار و همیشگی
  • تقویت تبلیغات دهان به دهان
  • حفظ تصویر مثبت از برند

ارائه خدمات پس از فروش عالی، منجر به حفظ مشتری می‌شود و احتمال خرید مجدد مشتریان را افزایش می‌دهد. طبق یک مطالعه که در سال 2020 انجام شد، 96٪ از مشتریان در صورت دریافت خدمات نامناسب، خرید خود از آن برند را متوقف خواهند ساخت. این یعنی حتی اگر در ابتدا مشتریان مشتاقی داشته‌باشید، اگر آن‌ها را پس از فروش رها کنید، احتمال بازگشت و خرید مجدد آن‌ها از شما بسیار ناچیز خواهد بود. به‌عنوان مثال، یک سطل سوراخ را درنظر بگیرید. فروش در حال فروریختن به سطل است و سطل ما را پر می‌کند، اما اگر ته سطل سوراخ باشد، سطل هرگز پر نخواهد شد. ارائه خدمات عالی پس از فروش به مشتریان، مانند وصله کردن آن سوراخ است که حتی درصورت جذب مشتریان جدید و فروش بیشتر، مشتریان قدیمی را همچنان برای ما باقی خواهد گذاشت.

ازسوی‌دیگر، باارزش‌ترین دارایی قیف فروش، تبلیغات محصولات و خدمات نمایندگی ال جی در تهران توسط مشتریان است که نه‌تنها در مقایسه با سایر منابع تبلیغاتی، واقعی‌تر و ارزشمندتر است، بلکه از ماندگاری و تاثیر عمیق‌تری نیز برخوردار است. برای ما بسیار مهم است که مشتریان فعلی‌مان از خدمات پس از فروش گلدیران (ال جی) راضی باشند. همچنین، تعدادی از مطالعات نشان داده‌اند که یک تجربه خوب پس از فروش، بر تصویر کلی برند تأثیر مثبت می‌گذارد که به‌نوبه خود وفاداری مشتری را ارتقا می‌دهد. برندهای قابل اعتماد و کارآمد همواره برای اعتماد مشتریانی که در آینده برای دریافت خدمات، مراجعه می‌کنند، ارزش بالایی قائل هستند. از نگاه شرکت مشتریان گلدیران، فروش کوتاه مدت اگرچه ممکن است در نمودار رشد درآمد، امیدوارکننده و موثر به‌نظر برسد اما سرمایه‌گذاری واقعی، سرمایه‌گذاری بر روی شادی و رضایت پایدار مشتریان است.

وفاداری مشتریان به برند؛ کلید حفظ اعتبار خدمات پس از فروش محصولات ال جی

این واقعیت که وفاداری به برند – تعهد بلندمدت به انجام خریدهای مکرر از یک برند خاص – به قیمت وابسته نیست، این معیار را به یک محرک قوی برای تلاش بیشتر در شرکت مشتریان گلدیران تبدیل می‌کند. این یک واقعیت است که خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات، نه‌تنها در مشتریان فعلی وفادار به برندها باعث جلب اعتماد 90 درصدی آنان می‌شود، بلکه بسیار کم‌هزینه‌تر از بازاریابی برای جذب مشتریان جدید است. تیم حرفه‌ای نمایندگی ال جی در تهران با خدمت‌رسانی به‌موقع و همه جانبه پس از فروش، سعی دارد تا به این هدف نزدیک و نزدیک‌تر شود.

اولین و مهم‌ترین شرط برای وفاداری به برند، کیفیت خدمات آن است، چون کیفیت پایین، وفاداری به برند را از بین می‌برد. مهم نیست که بودجه بازاریابی شما چقدر زیاد باشد یا چه تعداد تاییدیه و تبلیغ از افراد مشهور داشته‌باشید، اگر محصولات و خدمات بی‌کیفیت ارائه دهید، همیشه در رسانه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار خواهید گرفت. اما شرکت‌هایی که به‌طور مداوم بهترین کیفیت را ارائه می‌کنند، مشتریان را به حامیان وفادار به برند تبدیل می‌کنند که هرگز نیازی به دریافت خدمات از جای دیگر احساس نخواهند کرد. و این، از رویکردهای مهم برای نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت گلدیران، از جمله، نمایندگی ال جی در کرج است.

برخلاف وفاداری مشتری که مبتنی بر هزینه (قیمت‌ها و تخفیف‌ها) است، وفاداری به برند مبتنی بر ادراک (تصویر و تجربه خدمات‌رسانی) است. مشتریان وفادار به برند بر این باورند که یک برند معین هم کیفیت بالاتر و هم خدمات بهتری را نسبت به سایر رقیبا نشان می‌دهد و هزینه خدمات آن در برابر این دو مورد، شاید از اهمیت کمتری برخوردار باشد. مشتریان وفادار به برند ممکن است خریدهای کمتری انجام دهند، اما حاشیه سود در دریافت خدمات آن‌ها هم برای مشتری و هم برای برند بیشتر است، البته با این فرض که کیفیت محصول و سطح خدمات، همچنان بالا باقی بماند. ارائه مداوم کیفیت بالا، قیمت‌های پایین‌تر نسبت به سایر رقبا و تخفیف‌های منظم برای خدمات پس از فروش، از جمله راهکارهای حفظ مشتریان قدیمی در شرکت مشتریان گلدیران است.

اکثر محصولات با نام تجاری معتبر در بازارهای بسیار رقابتی عمل می‌کنند و به‌دنبال سهم بازار با محصولات رقیب جدید و قدیمی هستند. شرکت گلدیران برای پیشرفت در این پویایی، از تاکتیک‌های مختلفی مانند نظارت بر روند خدمات و تعمیرات متعهدانه محصولات ال جی، تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی که بخش‌های مشتریان وفادار و احتمالاً وفادار خود را هدف قرار می‌دهد، استفاده می‌کند.

ارائه خدمات استثنایی به مشتریان، معمولا برای شرکت‌ها هزینه‌بر است. استخدام اپراتورهای شبانه‌روزی تلفنی و آنلاین، مدیران رسانه‌های اجتماعی و سایر کارکنان پشتیبانی که متعهد و دلسوز باشند، کار ساده‌ای نیست اما اطمینان از این‌که مشتریان همیشه خدمات درجه یک دریافت کنند، سرمایه‌گذاری ارزشمندی است که رضایت کاربران و سطح وفاداری به برند را افزایش می‌دهد و برای ما بسیار مهم است. در یک بازار شلوغ، خدمات درجه یک است که باعث می‌شود مشتریان احساس ارزشمندی کنند و آن را از سایر رقبا متمایز بدانند. ما برای ارائه بهترین خدمات به مشتری و به حداکثر رساندن وفاداری نسبت به برند، سیستم‌های کاربرپسند را برای ثبت بازخورد و شکایات ارائه می‌کنیم و یک تیم اختصاصی از همکاران را برای رسیدگی فوری به این موارد، تحت آموزش قرار داده‌ایم.

نماینده رسمی ال جی گلدیران

شیوه‌های تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار در شرکت مشتریان گلدیران

  • تشویق و بازخورد مناسب به مشتریان: بازخوردها، همیشه ایده‌ها و نکات جالبی برای بهبود خدمات ارائه می‌دهند و در  مشتریان این احساس را ایجاد می‌کنند که نظرات و بینش‌های آن‌ها ارزشمند است. ارسال پرسش‌نامه یا سایر ابزارهای نظرسنجی، درخواست بررسی ایمیل‌ها و وجود جعبه پیشنهادات و انتقادات از راهکارهای نمایندگی ال جی در کرج (گلدیران) است.
  • ایجاد برنامه وفاداری و پاداش به مشتری: برخی از انواع برنامه‌های وفاداری و پاداش‌دهی به مشتریان در نمایندگی ال جی (گلدیران) عبارتند از:
  • سیستم امتیازدهی
  • دادن حق عضویت برای دسترسی به مزایای خاص
  • درخواست بازخورد و مطرح کردن انتظارات از مشتریان: هنگامی که مشتریان درک شوند، احتمال بازگشت مجدد آن‌ها برای دریافت خدمات بعدی بیشتر خواهد بود. کارهای کوچکی مانند بهبود زمان پاسخ‌گویی، استفاده از سیستم پیامک به مشتری، تعامل با مشتریان در کانال‌های اجتماعی و مشارکت دادن آن‌ها در بهبود و ارتقا خدمات‌رسانی از جمله راهکارهای ما در شرکت مشتریان گلدیران (نماینده رسمی ال جی و جی پلاس در ایران) است.
  • تعامل با مشتریان: تعامل شامل پرورش روابط، فراتر از معاملات اقتصادی صرف است و برای وفاداری مشتریان، حیاتی است.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط گالوپ انجام شده است، زمانی که شرکت‌ها با مشتریان خود به‌طور موفقیت‌آمیزی ارتباط برقرار می‌کنند، 63 درصد نرخ فرسایش مشتری کمتری را تجربه می‌کنند و 23 درصد عملکرد بهتری دارند. یکی از راه‌هایی که ما با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنیم، از طریق پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی است که یک راه موثر برای دستیابی و ارتباط با مشتریان فعلی و آینده گلدیران محسوب می‌شود.

با تعامل با مشتریان، ما متوجه می‌شویم که آن‌ها در مورد محصول یا خدمات ارائه شده چه احساسی دارند، برای چه چیزی ارزش قائل هستند، چه چیزی را می‌توانیم بهبود ببخشیم تا تجربه بهتری ارائه دهیم و هرگونه داده یا روند مرتبط با انتظارات آن‌ها را تحت مدیریت داشته‌باشیم. و در نهایت، تنها علاقه و تعهد واقعی تیم کارکنان نمایندگی ال جی (گلدیران) است که باعث شکوفایی حس خوب اعتماد در مشتریان وفادار و قدیمی می‌شود. به این ترتیب، مشتریان، دیگر نمایندگی گلدیران (ال جی) را به‌عنوان یک شرکت که صرفاً به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهد، نگاه نمی‌کنند و ما را به‌عنوان یک دوست برای حل مشکل خود می‌بینند.

سخن پایانی

خدمات پس از فروش شرکت مشتریان گلدیران شامل هرگونه پشتیبانی ارائه شده به مشتری پس از خرید محصول یا ارائه خدمات تعمیر و سرویس محصولات ال جی است. نمایندگی گلدیران از پشتیبانی پس از فروش به‌عنوان یک استراتژی وفادارسازی مشتریان استفاده می‌کند. معمولا احترام، تعهد، خدمات‌رسانی صحیح و به‌موقع، دادن امتیاز، بن خرید و پاداش به مشتریان در کنار ارزش قائل شدن برای نظرات آن‌ها، رضایت مشتری و وفاداری به برند و حتی تبلیغات دهان به دهان را در پی خواهد داشت. نمایندگی ال جی در کرج (گلدیران) با ارائه انواع خدمات گارانتی، آموزش یا تعمیر محصولات ال جی به مشتریان، در راستای حفظ رضایت مشتری گام برمی‌دارد.

البته وفاداری به برند، مبتنی بر ادراک (تصویر و تجربه) مشتری است. وفاداری اغلب مشتریان بر پایه هزینه است (قیمت‌ها و تخفیف‌ها) اما کیفیت خدمات‌رسانی نیز نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. مشتریان وفادار گلدیران بر این باورند که کیفیت بالاتر و خدمات بهتر نسبت به سایر رقبا، نمایندگی ال جی در تهران (گلدیران) را از سایرین متمایز ساخته است.

در مورد تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار، نکته مهم، غنی‌سازی تجربیات آن‌ها با خدمات ظریفی مانند نحوه پاسخگویی تلفنی یا آنلاین، نوع تعاملات متخصصان و مشتریان و مواردی از این قبیل است. نمایندگی ال جی (نماینده رسمی ال جی و جی پلاس در ایران) با سعی در شناخت بهتر مشتریان و درنظر گرفتن برنامه‌های پاداش، تلاش می‌کند تا از سطح انتظارات مشتریان فراتر برود و با ایجاد یک تجربه غنی و خوشایند، اعتماد مشتریان را جلب کند. برای دریافت خدمات سرویس یا تعمیر محصولات ال جی کافی است با شماره تلفن 02184733 تماس بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر