;
coinex

خرید پرفکت مانی

ظهور اینترنت در قرن اخیر زمینه‌ساز سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مختلف روزمره انسان شده است. از جمله این فعالیت‌ها، پرداخت‌های آنی است که در گذشته دشواری‌های خاصی داشت. اما امروزه امکان انجام آن‌ها به‌ صورت لحظه ‌ای فراهم شده است و محدودیت مکانی و زمانی ندارد. خرید پرفکت مانی ، از جدیدترین خدمات پرداخت است که از طریق آن، یک ووچر الکترونیکی در اختیار دارید. این ووچر همانند یک کارت بانکی مبلغ مشخصی دارد و افراد بر اساس کد‌های موجود در آن می‌توانند به هر کسی در هر جای دنیا پول انتقال دهند.

معرفی پرفکت مانی

این سرویس مالی پیشرو، به ­دنبال افزایش کیفیت پرداخت‌های اینترنتی و خرید و فروش­های آنلاین است. کاربران از طریق این پلتفرم می‌توانند سرعت و امنیت پرداخت‌های اینترنتی خود را افزایش دهند. همچنین نیاز‌های مالی افراد در این سرویس، به زمان و مکان خاص محدود نیست.

علاوه ­بر کاربران اینترنتی، افرادی که کسب ‌و کار آنلاین دارند، از طریق خرید پرفکت مانی می ‌توانند امور مالی خود را بهبود بخشند. این سیستم متمرکز، در سال ۲۰۰۷ به بازار ارز عرضه شد که با پشتوانه مالی مشخصی همراه است. به ­دلیل وجود ویژگی‌های خاص به ‌سرعت توانست جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کند و میزان کارمزد انجام معاملات اینترنتی را به حداقل برساند.

استفاده از این وب‌ سایت، نیازی به کارت اعتباری بین‌ المللی یا داشتن حساب در بانک‌ های بین‌المللی ندارد و یک وب ‌سرویس مناسب برای عملیات پرداخت جهانی است. خرید از پرفکت مانی و استفاده از آن امنیت زیادی دارد و می‌ توان ووچر‌ها را در صرافی‌های سراسر دنیا نقد کرد. به همین دلیل محبوبیت آن در میان افراد مختلف افزایش پیدا کرده است.

خرید پرفکت مانی

انواع حساب کاربری پرفکت مانی برای کاربران

در این پلتفرم، کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خودشان اکانت جداگانه ‌ای ایجاد کنند. این وب ‌سرویس مالی از چند حساب مختلف تشکیل شده است و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند. وجود این قابلیت‌ها سبب ایجاد شرایط خاص برای به کار گرفتن انواع حساب پرفکت مانی شده است.

در نتیجه، قبل از خرید پرفکت مانی، بهتراست درباره این حساب‌ها آگاهی پیدا کنید تا در هنگام شروع به کار یکی از آن‌ها را بر اساس نیاز خودتان انتخاب کنید. انواع اکانت perfectmoney شامل موارد زیر است:

حساب معمولی

این حساب برای تمام افراد فعال در سرویس مالی پرفکت مانی وجود دارد. نمونه Normal پرکاربردترین نوع اکانت موجود در perfectmoney است که روند افتتاح آن به ‌آسانی انجام می‌شود و در فرایند شروع به کار مشتریان محدودیتی ندارد.

حساب ویژه

نمونه دیگر حساب پرفکت مانی Premium است و زمانی­که افراد نسبت به سطح کاربری اولیه ارتقاء پیدا کنند، نیاز به استفاده از این حساب دارند‌. کارمزد دریافتی در سرویس خرید پرفکت مانی ویژه، نسبت به اکانت معمولی کم ‌تر است و افرادی که تراکنش‌های بیشتری دارند، این مورد برای آن‌ها مناسب‌تر است.

جهت افزایش جایگاه حساب خود به حالت ویژه باید در وب ‌سرویس perfectmoney درخواست ارتقاء ارسال کنید. البته رسیدن به این مرحله پس از یک سال فعالیت یا داشتن گردش مالی مشخص در حساب عادی پرفکت امکان‌پذیر است. بنابراین، میتوانید با استفاده از خدمات خرید پرفکت مالی، امکانات بیشتری را از آن دریافت کنید.

حساب همکاری

یک روش دیگر افتتاح حساب در وب‌سرویس پرفکت مانی، partner است که نسبت به دو نمونه دیگر تفاوت‌های زیادی دارد‌. برای فعال کردن این حساب کاربری افراد باید از شرایط خاصی برخوردار باشند و به همین دلیل همه افراد نمی‌توانند در آن فعالیت کنند. کاربران صاحب کسب ‌و کارهای اینترنتی یا واقعی، صرافی‌ها و نمایندگان پرداخت جهت استفاده از این سرویس بهترین گزینه هستند.

میزان کارمزد فعالیت در حساب همکاری، بسیار کم است و افراد می‌توانند بر اساس مانده حساب خود به‌ صورت سالیانه نرخ سود نیز دریافت کنند. این سرویس موجود در perfectmoney برای انجام پرداخت‌های همتا به همتا و راحتی کاربران بسیار ‌ایده‌آل است؛ بنابراین باید هنگام خرید پرفکت مانی نسبت به نحوه استفاده و کاربرد آن توجه کنید و حساب مناسب خودتان را ایجاد کنید.

شارژ پرفکت مانی

کاربرد‌های خرید پرفکت مانی برای کاربران

سرویس مالی پیشرفته پرفکت مانی، بیش از ۱۴ سال سابقه کار دارد و می‌تواند در انجام پرداخت آسان مبالغ اینترنتی نقش تأثیر‌گذاری داشته باشد. کاربرد‌های این سرویس نیز در نوع خود منحصر به ‌فرد هستند. امکان جابجایی پول میان اعضا، ارسال یا دریافت پول برای تجارت‌های مختلف و امکان ذخیره وجه در حساب الکترونیکی ایمن در خرید پرفکت مانی وجود دارد.

همچنین، امکان خرید انواع ارز‌های دیجیتال بیت کوین، طلا یا سایر فلزات، امکان تبدیل perfectmoney به انواع ارز‌های سیستم مالی در صرافی‌ها، امکان انجام خرید کالا در برخی از سایت‌های پذیرنده این روش پرداخت، انجام برخی از معاملات اینترنتی به ‌صورت نامحدود و پرداخت‌های کاملاً امن و منظم از مهم‌ترین کاربرد‌های خرید و فروش پرفکت مانی برای کاربران است. به همین دلیل نیز طرفداران این سرویس روز به ­روز در حال گسترش است.

مزیت‌های وب‌سرویس مالی پرفکت مانی برای کاربران

این سیستم پرداختی از مزیت‌های خاصی برخوردار است که آشنایی با آن‌ها می‌تواند برای کاربران زمینه انتخاب آسان‌تر را فراهم کند. از مهم‌ترین مزایای perfectmoney می‌توان به امکان استفاده از حواله‌های نقدی، عدم نیاز به استفاده از حساب بانکی و امکان دسترسی به جزئیات تمام تراکنش‌ها می باشد.

همچنین، امنیت بسیار زیاد، سرعت بالای پرداخت، قابل استفاده برای کاربران در تمام کشور‌ها، کارمزد پایین، وجود محدودیت در انجام پرداخت‌ها، عدم نیاز به انجام احراز هویت هنگام شروع فعالیت، عدم نیاز به پرداخت مالیات، قیمت بسیار مناسب، استفاده آسان و بی‌دردسر، امکان پرداخت سود ماهانه بر اساس میزان مانده حساب به افراد نیز از جمله مزیت های آن محسوب می شود.

آیا perfectmoney معایبی هم دارد؟

مزیت‌های خرید پرفکت مانی آنقدر زیاد است که معایب آن به چشم نمی‌آید؛ اما باید بدانید امکان اصلاح معامله یا بازگشت در این وب ‌سرویس وجود ندارد و برای بازگردانی رمز فراموشی کیف پول هزینه بسیار زیادی لازم است. این دو مورد از معایب مهم perfectmoney برای کاربران خود است.

فروش پرفکت مانی

شارژ پرفکت مانی

برای استفاده از وب ‌سرویس پرفکت مانی، ابتدا باید حساب کاربری خود را شارژ کنید. این کیف پول شرایط مناسبی برای انجام خرید‌ها و پرداخت‌های آنلاین شما فراهم می‌کند؛ به ‌نحوی‌ که حتی می‌توانید از طریق آن درآمد‌های ارزی را دریافت یا ارسال کنید.

انجام فعالیت‌های پرداخت با خرید پرفکت مانی برای مدیریت کسب ‌و کارهای الکترونیکی بسیار آسان است و برای ایجاد درآمد ارزی نیز مناسب است. از طریق perfectmoney می‌توان بدون استفاده از کارت‌های بین‌المللی از مزایایی مثل سرعت بالای سفارشات، شارژ حساب با نرخ مناسب و پشتیبانی سریع و قوی برخوردار شد. شارژ حساب پرفکت مانی باعث شده تا فعالیت‌های آن بی‌نقص باشد.

روش‌های مختلفی برای شارژ حساب پرفکت مانی وجود دارد که کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه شخصی خود از روش خاصی استفاده کند. متداول‌ترین ارز برای شارژ اکانت، ارز دیجیتال بیت کوین است که دشواری‌های خاصی دارد و همه افراد نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

در این روش برای انجام شارژ باید مقدار مورد نیاز بیت کوین را از کیف پول به حساب Perfect money منتقل کرد. در روش دیگر نیز می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین اکانت خود را شارژ کنید و خریدوفروش امن و راحتی داشته باشید.

انجام خرید با پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی پرداخت‌های ایمنی برای شما فراهم می‌کند. به‌ خصوص زمانی­که به ­دنبال انجام پرداخت در سایت­های خارجی هستید یا لازم دارید که اکانت خود را در یک سایت خارجی شارژ کنید، با استفاده از درگاه perfectmoney می‌توانید خرید انجام دهید. خرید و فروش پرفکت مانی یک شرایط ‌ایده‌آل برای بهبود شرایط مالی است و شرایط انتقال ارز ایمنی برای کاربران فراهم می­کند.

کارمزد انجام خریدوفروش در پرفکت مانی

در بررسی میزان کارمزد خرید پرفکت مانی فاکتور‌های مختلفی مثل میزان تراکنش‌ها و نوع حساب کاربری مورد توجه قرار می‌گیرد. کارمزد پایین انتقال پول با این سرویس باعث شده تا کاربران آن را برای انجام پرداخت‌های خود یک روش کاربردی بدانند. برخی از درصد‌های مربوط به کارمزد کسر شده توسط perfectmoney از حساب کاربران به شرح زیر است:

کارمزد پرداخت مستقیم بر اساس مقدار هزینه پرداختی مشخص می‌شود. انجام برداشت از حساب کاربری 0.5 درصد کارمزد دارد‌. حداقل کارمزد انجام برداشت از حساب‌های مختلف پرفکت مانی 2.85 درصد است. شبکه‌های ویژه برای تراکنش داخلی 0.5 درصد کارمزد دارند. هزینه‌های مربوط به بازگشت رمز فراموشی نیز بیش از 100 دلار است.

خرید پرفکت مانی

مدت زمان مورد نیاز برای سفارش‌های خرید و فروش پرفکت مانی

به­دلیل آسان بودن فرآیند خرید پرفکت مانی و فروش آن، زمان بسیار کمی برای فعالیت‌های آن مورد نیاز است و بسیاری از فعالیت‌ها به ‌صورت آنی انجام می‌شود.

همچنین قبل از ثبت سفارش باید قیمت و نحوه پرداخت آن را مشخص کنید. خرید و فروش پرفکت مانی به ‌صورت ریالی می‌تواند تا ۲۴ ساعت نیز زمان ببرد؛ چرا که این نوع تراکنش پایا است و صرافی به آن دسترسی ندارد. شما در این پلتفرم می‌توانید خرید‌های خود را به هر دو شکل ارزی یا ریالی انجام دهید.

پس از انجام احراز هویت ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه ‌روز قابل انجام است و محدودیت ندارد. در صورت بروز هر نوع مشکل در خرید پرفکت مانی نیز می­توانید به پشتیبانی سرویس اطلاع دهید.

نتیجه‌ گیری

اکانت پرفکت مانی، امکان انجام ووچر‌ها و روش‌های پرداخت گوناگون را برای کاربران خود فراهم کرده است. این سیستم پرداخت، بسیار ایمن و پویا است که حتی می‌توان مبالغ بالای حواله‌ها را از طریق آن پرداخت کرد. امکان خرید و فروش انواع ارز، امکان ایجاد حساب بر اساس نیاز کاربر، ارائه ووچر، انجام پرداخت برای درآمد‌های بین‌المللی و تبدیل و فروش دلار، امکان خرید خدمات از سایت‌های مختلف خارجی، انتقال پول برای افراد بدون محدودیت مکانی و زمانی از ویژگی‌های اساسی perfectmoney است.

این وب­ سرویس مالی، بهترین شرایط را برای کاربران ایرانی فراهم کرده تا بتوانند به دور از تحریم‌های اعمال شده، با مردم تمام کشور‌ها در ارتباط باشند و سرمایه ‌گذاری کنند. شما می‌توانید در مجموعه تالار ارز نسبت به روش‌های مختلف خرید پرفکت مانی یا فروش آن آگاهی پیدا کنید و با فرایند کار این ‌سرویس مالی جهانی آشنا شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر