;
coinex

آشنایی با محصول جدید لجر، نانو اس پلاس

در دنیای ارزهای دیجیتالی ولت‌ها یکی از لوازم پرکاربرد به شمار می‌روند که همه افرادی که در حال فعالیت در این حوزه هستند، به نوعی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند. در بین کیف پول‌های دیجیتالی بهترین نوع آن‌ها از نوع سخت‌افزاری هستند که امنیت بیشتری نسبت به سایر ولت‌های دیجیتالی دارند. این کیف پول‌ها در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که از جمله بهترین این نوع ولت‌ها می‌توان به کیف پول‌های کمپانی لجر اشاره کرد. کمپانی لجر انواع مختلفی از این کیف پول‌ها را در مدل‌های لجر نانو اس و لجر نانو ایکس روانه بازار کرد که از محبوبیت زیادی بین کاربران هستند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از جدیدترین محصولات لجر به نام کیف پول لجر نانو اس پلاس Ledger Nano S بپردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های لجر نانو اس پلاس

کیف پول لجر نانو اس پلاس نسخه جدید کیف پول لجر نانو اس است که در سال 2022 به بازار عرضه شد. نانو اس پلاس جدیدترین کیف پول کمپانی لجر است. نانو اس پلاس مانند دیگر محصولات لجر از نوع جیبی است که به سادگی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این ولت با داشتن محیط کاربری آسان برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب‌ترین انتخاب است. از نظر قیمت می‌توان نانواس پلاس را میان لجر نانو اس و لجر ایکس قرار دارد.
از مشخصات ولت سخت افزاری نانواس پلاس می‌توان به طراحی جدید بدنه و صفحه نمایش بزرگ‌تر نسبت به نسخه قبلی آن و همچنین ارتقاء فناوری‌ و افزایش ظرفیت ذخیره ولت اشاره کرد. البته شاخص ترین ویژگی نانواس پلاس را می‌توان داشتن صفحه نمایشی برابر با ۱۲۸ در ۶۴ پیکسل دانست. با کمک صفحه نمایش بزرگتر دیگر برای ارسال کریپتو در چندین صفحه نیاز به اسکرول کردن نیست و این کار به راحتی برای کاربر قابل انجام است. حتما طراحی‌های کیف پول‎های سخت افزاری کمپانی لجر را دیده‌اید که شبیه یک فلش مموری با یک محافظ آلمینیومی قابل چرخش روانه بازار شده اند. طراحی کیف پول لجر نانو اس پلاس نیز درست به همین صورت است. گرچه این طراحی به اندازه شاهکارهای طراح محصولات اپل نیستِ، اما نسبت به رقبا ظاهر زیباتری دارد.

در طراحی نانو اس پلاس طرح‌های‌ منحنی بیشتر به چشم می‌خورند؛ گوشه‌ها و دکمه‌ها گرد هستند. به علاوه به جای میکرو USB موجود در سری نانو اس همانند سری نانو اس از پورت USB تایپ C استفاده شده است. سوپرایز کمپانی لجر در آپدیت کیف پول‌های خود عرضه نانواس پلاس رنگی در رنگ‌های متنوع از جمله سفید، قرمز و آبی بود که این خود یکی از دلایل محبوبیت این ولت نسبت به نانواس است.
مدل‌های نانو اس پلاس رنگی از نظر امنیت، تنوع ارزها و کیفیت ساخت هیچ فرقی با لجر نانو اس پلاس مشکی ندارند و این رنگ‌ها تنها به منظور زیبایی و تنوع رنگی این مدل محبوب است.
مدل‌های ولت سخت افزاری لجر نانو اس رنگی در رنگ‌های زیر توسط کمپانی لجر طراحی و روانه بازار شده است :

  • سبز Jade Green
  • صورتی Flamingo Pink
  • نارنجی Saffron Yellow
  • آبی Lagoon Blue
  • شفاف Transparent

نانو اس پلاس رنگی

مقایسه کیف پول لجر نانو اس پلاس با نانو ایکس

هردو کیف پول کمپانی لجر از بیش از 1800 توکن ساپورت می‌کنند و یکی از ایمن‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری ارز دیجیتال به شمار می‌روند. همچنین از نظر امنیتی هر دو از استانداردهای یکسان و قدرتمندی در مقابل حملات هکرها و سارقین پیروی می‌کنند. به طور کلی می‌توان لجر نانو اس پلاس را ارزان‌تر و کاربردی‌تر از لجر ایکس دانست. از لحاظ ویژگی‌های ظاهری نیز؛ هر چند ولت نانو اس ایکس دارای طراحی ظریف و باریک‌تری نسبت به لجرنانو اس پلاس است، اما تنها در رنگ مشکی طراحی و به بازار عرضه می‌شود. اما همانطور که قبلا گفتیم، نانو اس پلاس رنگی دارای رنگ‌های متنوعی است. از دیگر مزایا و ویژگی‌های نانوایکس پشتیبانی نامحدود از تمام نسخه های اندروید،ios و دسکتاپ است. در صورتی که کاربران نانو اس پلاس تنها می‌توانند با استفاده از دسکتاپ ویندوز، لینوکس یا مک یا دستگاه اندروید 7 به بالا به Ledger   Live دسترسی پیدا کنند. از دیگر ویژگی‌های مدل ایکس می‌توان به داشتن بلوتوث اشاره کرد که ارتباطی آسان را برای اتصال به موبایل فراهم می‌کند. همچنین نانو ایکس دارای باتری 100 میلی آمپری قدرتمندتر نسبت به مدل نانو اس پلاس است که قابلیت استفاده بدون شارژ در زمانی طولانی‌تری را فراهم خواهد کرد.

کوین ها و NFT های پشتیبانی شده توسط لجرنانو اس پلاس

کاربران می‌توانند با استفاده از لجر نانو اس پلاس به‌طور همزمان، حدود 100 ارز دیجیتال مختلف را در کیف پول خود ذخیره کنند. زیرا نانو اس پلاس به دلیل ارتقای حافظه توانایی نصب اپلیکیشن‌های رمزارز بیشتری را دارد و در حال حاضر از بیش از 5500 کوین پشتیبانی می‌کند. که شامل ارزهای دیجیتال معروف مانند بیت کوین، اتریوم (اتر) و توکن‌های ERC-20 و BEP20، سولانا، ریپل، دوج کوین، تتر و رمزارزهای زیر است:

آوالانچ، لایت کوین، چین لینک، کامپاوند، دای، دای نسخه 2، دش، دوج کوین، الروند، بیت کوین کش، آیاس، تزوس، ترون، الگوراند، پولکادات، آیوتا، بایننس کوین، مونرو، نئو و … .ارزهای دیجیتالی دیگر مانند کاردانو نیز از طریق دیگر برنامه‌های جانبی قابل استفاده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب لجر نانو اس پلاس، توانایی ذخیره سازی NFT ها است .کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی لجر لایو (Ledger Live) به مدیریت NFT های خود بپردازند.

جمع‌بندی

ما در این مطلب به معرفی مدل ها و رنگ های کیف پول لجر نانو اس پلاس پرداختیم و و تفاوت آن با مدل های قبلی کمپانی لجر شرح دادیم. اگر شما نیز قصد خرید کیف پول سخت افزاری یا خرید لجر نانو اس پلاس را دارید حتما به وب سایت فروشگاه جنبل مراجعه کنید و هرگونه سوالی را با پشتیبانان این مجموعه در میان بگذارید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر