;
coinex

طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401 از فردا آغاز می‌شود. ایران خودرو برای این خودرو قیمت 810 میلیون تومان در نظر گرفته است.

طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401 از فردا سه‌شنبه 29 آذر 1401 با قیمت 810 میلیون تومان آغاز می‌شود. ایران خودرو تعداد 1700 دستگاه از این شاسی‌بلند محبوب رو برای فروش در نظر گرفته است. برندگان غیر از هزینه کلی خودرو که باید بپردازند، حدود 4 میلیون تومان نیز برای هزینه اضافه متقبل می‌شوند. جزئیات طرح فروش هایما S7 پلاس در بورس کالا را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش هایما S8 در بورس کالا آذر 1401 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد از روز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ حدود ۱۷۰۰ دستگاه خودرو هایما اس ۷ پلاس در بورس کالای ایران عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش هایما اس ۷ پلاس در بورس کالا در آذر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو در این طرح ۱۷۰۰ دستگاه هایما اس ۷ پلاس را در رنگ سفید با قیمت پایه ۸۱۰ میلیون تومان در بورس عرضه خواهد کرد. میزان پیش پرداخت سفارش خرید نیز ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به قیمت نهایی این خودرو هزینه‌هایی چون هزینه بیمه، شماره‌گذاری و مالیات در مجموع به مبلغ ۴۳.۷۱۳.۱٠٠ ریال اضافه خواهد شد. همچنین مشتریان حدود ۱۳ درصد قیمت خودرو را باید به عنوان مالیات پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش هایما S7 در بورس کالا آذر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر