;
coinex

جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر منتشر شد [+ پوستر فیلم]

جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر به کارگردانی “کریستوفر نولان” منتشر شد. این فیلم در ژانر حماسه‌ای و زندگینامه تولید شده و به زودی اکران خواهد شد.

جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر همراه با پوستر زیبای این فیلم توسط شرکت “یونیورسال پیکچرز” و با بازی جذاب و متفاوت “کیلین مورفی” منتشر شد. این فیلم کاری از کارگردان مشهور “کریستوفر نولان” است که در ژانر حماسه‌ای و زندگینامه ساخته شده است. فیلم Oppenheimer در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر منتشر شد

پس از چند روز پخش اختصاصی تریلر فیلم Oppenheimer در سالن‌های سینما، تریلر جدید این اثر کریستوفر نولان به‌صورت رسمی در اینترنت هم پخش شد؛ تریلری که در آن شاهد بخش‌هایی از آماده‌سازی بمب هسته‌ای برای آزمایش ترینیتی هستیم و جملاتی را از زبان کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی می‌شنویم.

کریستوفر نولان که آثاری همچون تعقیب، تنت، ممنتو، دانکرک، پرستیژ، اینتراستلار، شوالیه تاریکی و اینسپشن را در کارنامه دارد، نویسنده و کارگردان فیلم اوپنهایمر است.

«ما آینده‌ای را متصور می‌شویم و تصورات‌مان ما را به وحشت می‌اندازند. این افراد تا زمانی‌که درکش کنند، از آن نمی‌ترسند و تا قبل از اینکه از آن استفاده کنند، درکش نخواهند کرد. تئوری فقط تو را مقداری جلو می‌برد. من نمی‌دانم که آیا می‌توان برای برخورداری از چنین سلاحی به ما اعتماد کرد یا نه. اما انتخاب دیگری نداریم. آیا تا ابد کسی حقیقت را درباره‌ی اتفاقی که دارد این‌جا رخ می‌دهد، خواهد گفت؟».

فیلم سینمایی اوپنهایمر در تاریخ ۳۰ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳) اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاهی به پوستر رسمی فیلم Oppenheimer داشته باشید.

جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین تریلر فیلم اوپنهایمر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر