;
coinex

بررسی بازی های آنلاین در شبکه های اجتماعی

بازی های آنلاین امروزه به یکی از بهترین تفریح های ایرانی ها تبدیل شده است و افراد فارق از اینکه در چه رده سنی هستند یکی از بازی ها را برای خود انتخاب کرده و بر اساس علاقه آن ها را دنبال می کنند.

تعداد وب سایت هایی که این بازی ها را برای کاربران ارائه می دهند همه روزه در حال افزایش است و انتظار  می رود این نرخ تا دو سال آینده سه برابر شود. صنعت گیمینگ در طی چند سال گذشته توانسته در ایران به محبوبیت بسیاری برسد و همین مسئله نیز سبب شده شرکت های بزرگ دنیا بر روی آن سرمایه گذاری کنند. حالا با هم نگاهی به بهترین ارائه دهنده بازی های آنلاین در ایران نگاهی می اندازیم.

وب سایت تاک تیک یکی از وب سایت های ارائه دهنده بازی های آنلاین است که در بخش بازی های استراتژیک ، رقابتی ، تک نفره و حتی جنگی را به شما ارائه می دهد و شما می توانید ای بازی ها را به صورت مالتی مدیا و یا تک نفره دنبال کنید. تاک تیک به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید بازی های محبوب دنیا مانند سوپر ماریو را در عرصه گیمینگ دنبال کنید. این وب سایت که تمامی بازی ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد یک بخش پولی نیز دارد که با هزینه بسیار پایین به شما اکانت پریمیوم ارائه می دهد.

به گفته بسیاری از کاربران ، تیک تاک را می توان از جمله بهترین وب سایت های ایران در عرصه گیمینگ معرفی کرد که حتی بازی های سنتی ایران را نیز در اختیار شما قرار می دهد. در بازی های آنلاین شما این فرصت را دارید تا تا دیگر گیمرها صحبت کرده و نسبت به تکنیک ها و روش های بازی صحبت کنید. یکی از بخش های این وب سایت که در دیگر رقباء دیده نمی شود بخش پیش بینی ورزشی است. شما می توانید مانند وب سایت ورزش 3 و روبیکا بازی های پیش رو را پیش بینی کرده و برای خود امتیاز پریمیوم دریافت کنید. این امتیازها که به شما فرصت بازی در بخش پریمیوم را می دهد به عنوان امتیاز وی آی پی نیز شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم به جای پرداخت هزینه برای بخش پریمیوم شما از امتیازهای وی آی پی موجود در پیش بینی های ورزشی استفاده کنید.

علاوه بر بخش های یاد شده ، در این وب سایت شما می توانید در بخش پروفایل کاربری پیشرفت های خود را در تمامی بازی ها مشاهده کرده و بر اساس آن امتیازهای کاربری را بهبود ببخشید. بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان حوزه گیمینگ وب سایت تاگ تیک را می توان به عنوان یکی از بهترین وب سایت های این صنعت معرفی کرد که آینده بسیاری درخشانی پیش رو دارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر