;
coinex

تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت مشخص شد

تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت به تازگی مشخص شده است و این گوشی در سه ماهه اول 2023 مطابق وعده‌های شرکت ال جی آخرین آپدیت اندروید را دریافت می‌کند.

اگرچه نزدیک به دو سال از تعطیلی بخش تجارت گوشی‌های هوشمند ال جی می‌گذرد، اما این شرکت به وعده خود مبنی بر به روز نگه داشتن آخرین نسخه از گوشی‌های اندرویدی خود پایبند بوده است. امسال، این شرکت اندروید 12 را برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند واجد شرایط خود، از جمله LG G8X ThinQ، LG V50 ThinQ، LG V60، ال‌جی وینگ و ال‌جی ولوت منتشر کرد. از آنجایی که LG Wing و LG Velvet نیز شرایط لازم برای دریافت اندروید 13 را دارند، این شرکت برنامه به روز رسانی نرم افزار خود را برای سال آینده اعلام کرده است. از همین رو، تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 برای گلکسی A12 ناچو منتشر شد [+ بروزرسانی One UI 5.0]

تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت و سایر گوشی‌های این برند

ال‌جی در پست اخیر خود در انجمن‌های پشتیبانی خود اعلام کرده است که اندروید 13 را در سه ماهه اول 2023 برای ال‌جی ولوت به ارمغان خواهد آورد. در حالی که در برنامه به‌روزرسانی نرم‌افزار اشاره‌ای به زمان دریافت آپدیت اندروید 13 توسط ال جی Wing نشده است، اما این برنامه زمانی بیان می‌کند که ال‌جی به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید را برای چهار دستگاه دیگر در سه ماهه آینده منتشر خواهد کرد. احتمالاً این چهار گوشی، LG Wing، LG Q61، LG Q92 5G و ال جی Q52 5G باشند.

تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت

این جدول زمانی انتشار نرم‌افزار، فقط برای بازار بومی ال‌جی در کره جنوبی اعمال می‌شود، بنابراین اگر در منطقه دیگری هستید، برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها باید کمی بیشتر صبر کنید. بر اساس برنامه عرضه نرم‌افزار امسال، انتظار داریم ال‌جی در سه ماهه دوم به‌روزرسانی اندروید 13 را برای LG Velvet در مناطق دیگر منتشر کند. از آنجایی که ال‌جی وینگ چند ماه پیش به‌روزرسانی اندروید 12 خود را دریافت کرد، کاربران ممکن است برای دریافت به‌روزرسانی اندروید 13 به میزان قابل توجهی منتظر بمانند.

تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت

علیرغم انتظارات طولانی، این بسیار خوب است که ال‌جی به وعده خود پایبند بوده و به‌روزرسانی‌های پلتفرم اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای دستگاه‌های خود ارائه می‌کند. با این حال، اندروید 13 می‌تواند آخرین به‌روزرسانی اصلی گوشی‌های هوشمند این برند باشد و کاربران در صورت تمایل به ارتقا نسخه‌های آینده اندروید باید به رام‌های سفارشی اعتماد کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ عرضه اندروید 13 برای ال جی ولوت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: xda-developers

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر