;
coinex

مشخصات پوکو X5 5G لو رفت؛ رونمایی در آینده نزدیک

مشخصات پوکو X5 5G در پایگاه داده NBTC لو رفت. ظاهراً این گوشی در 2 نسخه معمولی و پرو وارد بازار خواهد شد.

پایگاه داده NBTC میزبان مشخصات پوکو X5 5G شد. طبق اطلاعاتی که در این پایگاه داده نشر داده شده است، این گوشی در دو نسخه معمولی و پرو ساخته می‌شود.

از مشخصات پوکو X5 5G می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. این نسخه به طور پیش‌فرض با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی نرم افزاری شیائومی از 4 گوشی [+فهرست گوشی‌ها]

مشخصات پوکو X5 5G افشا شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، می‌دانیم که پوکو در حال کار بر روی سری X5 است. انتظار می‌رود که این سری از تلفن های هوشمند این شرکت دارای دو نسخه استاندارد و پرو باشد. نسخه استاندارد گواهینامه های چندین کشور مختلف را دریافت کرده است. این دستگاه تاکنون موفق به کسب تاییدیه SIRIM، گواهی FCC مالزی و BIS هند شده است. پوکو X5 5G هم اکنون توسط NBTC تایلند نیز تایید شده است.

پوکو X5 5G با شماره مدل 22111317PG در پایگاه داده NBTC ظاهر شده است. هیچ یک از گواهینامه های این تلفن هوشمند، مشخصات آن را فاش نمی‌کنند. همان‌طور که در گزارش های گذشته اشاره کردیم، شماره مدل این دستگاه نشان می‌دهد که POCO X5 5G نسخه ری‌برند شده Redmi Note 12 5G خواهد بود.

مشخصات پوکو X5 5G افشا شد

برای مقایسه باید گفت، ردمی نوت ۱۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED بوده؛ و دوربین سلفی درون یک پانچ هول قرار دارد. رزولوشن نمایشگر این دستگاه ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. این دستگاه به صورت پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 13 مجهز شده است.

احتمالا دو لنز دوربین در قاب پشتی POCO X5 5G قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

این تلفن هوشمند آینده پوکو همانند Redmi Note 12 5G از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این گوشی ردمی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ تأمین می‌کند. گران قیمت ترین نسخه نوت ۱۲ دارای ۸ گیگابایت حافظه رم LPDD4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی (از نوع UFS 2.2) است.

مشخصات پوکو X5 5G افشا شد

ردمی دیروز از سری گوشی های هوشمند Redmi K60 در چین رونمایی کرد. در کنار این سری، تلفن هوشمند Redmi Note 12 Pro Speed​​Edition نیز معرفی شد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که پوکو ایکس ۵ پرو همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۲ اسپید ادیشن خواهد بود. گفته می‌شود که سری POCO X5 در ماه جاری میلادی یا ماه فوریه در بازار های مختلف عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات پوکو X5 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر