;
coinex

پخش زنده لیورپول لسترسیتی 9 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول لسترسیتی 9 دی 1401 را از بخش پخش زنده وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و لسترسیتی امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی ۹ دی ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده لیورپول لسترسیتی 9 دی 1401

لیورپول نسبتا پرنوسان یورگن کلوپ که نتوانسته مانند سه فصل گذشته مدعی اصلی لیگ باشد، این فصل گویا قرار است قافیه را به پپ و هیولای ترسناکش سیتی ببازد! آن‌ها به عنوان تیم ششم لیگ برتر با ۲۵ امتیاز امروز به مصاف لستر ۱۷ امتیازی و رده سیزدهمی می‌روند. تیمی که گرچه چند فصلی با حضور برندن راجرز عملکرد خوبی داشت امسال بدتر از همیشه ظاهر شده است.

لیورپول در ۵ بازی آخر خود ۳ برد برابر استون ویلا، میلان و ساوتهمپتون و دو شکست برابر منچسترسیتی و لیون ثبت کرده است. لستر اما ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست به دست آورده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، ۵ بار لستر و ۱۲ بار لیورپول پیروز شده است. ۲ بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی ۹ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول لسترسیتی 9 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر