;
coinex

بازیکنان تیم ملی حواله واردات خودرو را رد کردند!

پس از صعود ایران به جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل عراق به بازیکنان تیم ملی وعده اعطای حواله واردات خودرو داده شد اما حالا آن‌ها این حواله را رد کرده‌اند.

صعود ایران به جام جهانی 2022 خیلی راحت و بدون دردسر با پیروزی مقابل عراق در ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد. در همان شب شورانگیز، معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در رختکن تیم‌ملی وعده اعطای یک پاداش متفاوت را به بازیکنان داد. این وعده حواله واردات خودرو به ارزش 20 هزار دلار بود که البته مالیات و عوارض واردات آن نیز باید پرداخت می‌شد. اما حالا این پاداش از سوی بازیکنان تیم فوتبال مورد پذیرش قرار نگرفته و ظاهراً برای مدیران مربوطه پس فرستاده شده است!

لازم به ذکر است که بازیکنان تیم ملی به یک پاداش دیگر هم دست یافتند که ارتباطی با پیروزی مقابل ولز در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی داشت. این پاداش به ارزش 15 هزار دلار، در شب بازی ایران و آمریکا، به جهت افزایش روحیه در اردوی تیم ملی به بازیکنان اعطا شد. البته آن‌ها در یک اقدام شایسته تقدیر، هر کدام 7 هزار دلار از این پاداش را برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: خودروهای وارداتی جدید شامل یک محموله خودرو برقی در راه ایران است!

ماجرای رد حواله واردات خودرو از سوی بازیکنان تیم ملی چیست؟

ظاهراً پیش از بازی ایران – آمریکا به بازیکنان تیم ملی یک پاداش دیگری هم اعطا شد و آن حق ورود یک خودرو با حداکثر ارزش حدود 20 هزار دلار بود که شامل پرداخت مالیات و برخی هزینه‌های دیگر هم می‌شد.

اما این شرایط براساس نظر بازیکنان، با وعده پاداش برای صعود به جام جهانی کاملاً متفاوت بوده؛ زیرا سقف 20 هزار دلاری تعیین شده تنها منجر به ورود خودروهای معمولی و آپشن پایین می‌شد که سوار‌ی با چنین خودروهایی مسلماً با رؤیاهای یک بازیکن فوتبال در سطح تیم ملی فاصله زیادی داشت.

حواله واردات خودرو

لذا بازیکنان در تصمیمی جمعی، با ابراز نارضایتی خود از آنچه «بدعهدی» می‌دانند، این جایزه را به مسئولان حاضر در اردو برگرداندند. لازم به ذکر است که در همین راستا ملی‌پوشان سایر رشته‌های ورزشی نیز نسبت به توجه ویژه و حمایت‌های غیر‌عادلانه از بازیکنان فوتبال به‌شکل علنی ابراز نارضایتی کرده بودند. به هر حال تمام این اتفاقات و حواشی منجر به پس فرستادن حواله واردات خودرو  از سوی فوتبالیست‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رد حواله واردات خودرو از سوی بازیکنان تیم ملی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر