;
coinex

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 14 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 14 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته شانزدهم سری آ به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های میلان و سالرنیتانا امروز و از ساعت ۱۵:۰۰ به وقت ایران در هفته پانزدهم سری آ به میزبانی سالرنیتانا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالرنیتانا ۱۴ دی ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

پخش زنده میلان و سالرنیتانا 14 دی 1401

میلان رده دومی و ۳۳ امتیازی استفانو پیولی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و تیمی که در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی در مدت اخیر ثبت کرده، اختلافی ۸ امتیازی با ناپولی صدرنشین و مدعی اول عنوان قهرمانی دارد. آن‌ها اما ناامید نیستند و امروز به مصاف سالرنیتانای رده دوازدهمی و ۱۷ امتیازی می‌روند.

سالرنیتانا، در ۵ بازی ‌آخر خود ۴ شکست برابر آلانیا اسپور، فنرباغچه، مونزا و فیورنتینا و ۱ تساوی با کرمونزه ثبت کرده است. میلان اما دو برد برابر فیورنتینا و لومانزه و سه شکست برابر آرسنال، لیورپول و آیندهوون ثبت کرده است.

در دو تقابل پیشین دو تیم در همین رقابت‌ها در فصل گذشته، یکبار میلان پیروز شد و یک بازی هم به تساوی انجامید. برای تماشای پخش زنده بازی میلان و سالرنیتانا ۱۴ دی ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال میلان و سالرنیتانا 14 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر