;
coinex

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 را از طریق بخش پخش زنده وب سایت تکراتو تماشا کنید. دو تیم امشب در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الاتحاد و الشباب امشب و از ساعت ۲۱:۴۵ به وقت ایران در یک بازی عقب افتاده از هفته نهم لیگ برتر عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد و الشباب ۱۹ دی ۱۴۰۱ با ما باشید.

پخش زنده الاتحاد و الشباب 19 دی 1401

امسال و در کورس ۵ گانه قهرمانی لیگ عربستان در شرایطی بی‌سابقه، رقابتی نزدیک بین النصر، الهلال، الشباب، الاتحاد و حتی التعاون برای قهرمانی در جریان است و اختلاف مدعیان بسیار اندک است. النصر که از حضور کریستیانو رونالدو لذت می‌برد در حال حاضر با ۲۹ امتیاز صدرنشین است و الشباب با ۲۵، الهلال با ۲۵، الاتحاد با ۲۴ و التعاون با ۲۳ امتیاز در رد‌ه‌های بعدی جای دارند با این تفاوت که دو تیم الشباب و الاتحاد یک بازی کمتر دارند.

الاتحاد در ۵ بازی آخر خود ۴ برد از جمله یک برد برابر همین الشباب در جام حذفی عربستان و تنها ۱ شکست برابر الهلال کسب کرده و الشباب که از فرم ایده‌آل روزهای نخستین لیگ دور شده در ۵ بازی آخر ۴ شکست و تنها ۱ برد برابر الاتفاق کسب کرده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر هم ۱۱ بار الاتحاد و تنها ۵ بار الشباب پیروز میدان‌ بوده‌اند. در ۵ تقابل آخر هم ۳ برد برای الاتحاد، ۱ برد برای الشباب و ۱ تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد و الشباب 19 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد و الشباب 19 دی 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر