;
coinex

تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل شد ؛ تمام ادارات دولتی و خصوصی تعطیل هستند!

بنابر اظهارات استاندار تهران و با توجه به سرمای شدید هوا، کاهش دما و شرایط اضطراری، تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل شد.

استاندار تهران گفت:‌ «با عنایت به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری، به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز، فعالیت بخش دولتی و خصوصی تهران روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل خواهد بود و بانک‌ها نیز با یک‌سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند».

بیشتر بخوانید: افزایش درآمد دولت از محل پیامک‌ها در سال 1402

تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل شد

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری شنبه شب در خصوص تعطیلی تهران یکشنبه 25 دی 1401 گفت: «همه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی فردا تعطیل بوده و بخش هایی که به صورت خدمات اورژانسی و خدمات عمومی دایر هستند». وی در خصوص فعالیت بانک‌ها نیز بیان کرد:

یک سوم تعداد شعب هر بانک به عنوان شعب منتخب در استان تهران از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می‌کنند. در همین راستا اسامی شعب منتخب از طریق سایت بانک‌ها قابل مشاهده است.

تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل شد ؛ تمام ادارات دولتی و خصوصی تعطیل هستند!

استاندار تهران با بیان اینکه مدارس نیز غیرحضوری هستند، افزود: «کلاس‌های همه مدارس به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود و امتحانات نهایی پایه دوازدهم مطابق برنامه برگزار می‌شود». فخاری ادامه داد:

دانشگاه‌ها طبق برنامه قبلی نسبت به برگزاری امتحانات اقدام می‌کنند و دانشگاه‌هایی که امتحان ندارند تعطیل خواهند بود. بخش‌های خصوصی، فرهنگی و ورزشی نیز فردا تعطیل هستند.

پیش از این طبق در مصوبه جلسه کمیته اضطرار هوای استان تهران که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، اعلام شده بود که به منظور پیگیری امور اداری و اجرایی هموطنان، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی روز یکشنبه با حضور یک سوم کارمندان دایر هستند، و استاندار تهران نیز تصریح کرد: مصوبه جدید پس از کسب اطلاعات جدید از وزارت نفت مصوب شده و همه ادارات استان تهران فردا تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید:

تهران فردا یکشنبه 25 دی تعطیل شد نظر شما در خصوص وضعیت کشور چیست؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر