;
coinex

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ به عنوان جدیدترین ویژگی این شبکه اجتماعی محبوب معرفی خواهد شد. البته این ویژگی فعلا در حالت پیشفرض قرار دارد.

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ به زودی از راه می‌رسد. این قابلیت فعلاً در حالت پیش‌فرض قرار دارد و با کامل شدن پروسه رفع باگ و اشکالات آن برای همه کاربران منتشر خواهد شد. با استفاده از این ویژگی می‌توانید افرادی را که در ذهنتان به عنوان بلک‌لیست سیاهه کرده‌اید، در یک چشم به‌هم زدن مسدود کنید. این کار فقط با یک تپ‌کردن امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: نحوه اتصال به واتساپ از طریق پروکسی ؛ از کجا پروکسی واتساپ پیدا کنیم؟

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ به‌زودی از راه خواهد رسید

واتساپ ازطریق گوگل‌پلی به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی را با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۲٫۵ برای کاربران برنامه‌ی بتا منتشر کرده است. این آپدیت میان‌بر جدیدی را برای بلاک کردن مخاطبان فقط با یک ضربه روی اعلان پیام‌های آن‌ها فراهم می‌کند و احتمالاً در نسخه‌ی عمومی بعدی آن دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی بتا جدید واتساپ برای اندروید، ویژگی جدیدی را ارائه خواهد داد که به‌نظر می‌رسد اکنون در مرحله‌ی توسعه قرار دارد. به‌نوشته‌ی WinBeta، این قابلیت امکان مسدودسازی مخاطبین را در فهرست چت نیز فراهم می‌کند. با استفاده از ویژگی مذکور، بلاک کردن مخاطبان با استفاده از میان‌بر موجود در گزینه‌های چت، آسان‌تر خواهد شد. البته این مورد تنها قابلیت جدیدی نیست که برای مسدود‌کردن مخاطبان درنظر گرفته شده است. درواقع این پیام‌رسان درحال توسعه‌ی میان‌بر دیگری است که امکان بلاک‌کردن دیگران را ازطریق اعلان‌ها فراهم می‌کند.

قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ به‌زودی از راه خواهد رسید

همان‌طور که در اسکرین‌شات بالا مشاهده می‌کنید، واتساپ تصمیم دارد میان‌بر جدیدی برای بلاک کردن مخاطبان در بخش اعلان‌ها معرفی کند. این ویژگی فقط در مواقعی نمایش داده خواهد شد که پیامی ازطرف افراد ناشناس دریافت کنید. این قابلیت بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد زیرا امکان دارد افراد هنگام پاسخ‌دادن ازطریق اعلان‌ها به مخاطبان مورداعتماد خود، به‌طور تصادفی روی گزینه‌ی مسدودسازی ضربه بزنند.

میان‌بر بلاک در به‌روزرسانی عمومی بعدی واتساپ به بخش اعلان‌های این پیام‌رسان اضافه خواهد شد و آن زمان می‌توان جزئیات بیشتری درمورد این عملکرد به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ویژگی مسدود کردن سریع مخاطبان در واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر