;
coinex

تصاویر قاب رسمی گلکسی S23 اولترا فاش شد

تصاویر قاب رسمی گلکسی S23 لو رفت. آنطور که در تصاویر پیداست، این گوشی از یک قاب هوشمند با ویژگی‌های خاص بهره‌مند شده است.

GALAXY S23 ULTRA گوشی پرچمدار سامسونگ در سال 2023 خواهد بود که پیش‌تر افشاگران تصاویر این گوشی خاص را در فضای مجازی منتشر کرده بودند. این گوشی تا کمتر از 1 ماه دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد اما طبق معمول، قبل از معرفی شاهد لو رفتن قاب رسمی گلکسی S23 اولترا هستیم. تصاویر این قاب‌ها را در ادامه خواهید دید.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S22 ؛ بررسی مهم‌ترین آپگریدها

تصاویر قاب رسمی گلکسی S23 اولترا پیش‌از معرفی لو رفت

سامسونگ اخیراً اعلام کرد که قصد دارد سری گلکسی S23 را در تاریخ 12 بهمن‌ماه معرفی کند. بنابراین تا کمتر از یک ماه دیگر پرچمدارهای جدید غول کره‌ای معرفی خواهند شد و اکنون قاب رسمی گلکسی S23 اولترا در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

معمولاً دستگاه‌هایی که توسط تولیدکنندگان اندرویدی ساخته می‌شوند، در حفظ اسرار مربوط به خود عملکرد چندان خوبی ندارند و غول کره‌ای نیز با چنین مشکلی روبه‌رو است. تاکنون شایعات بسیار زیادی درباره سری گلکسی S23 منتشر شده که طراحی و ظاهر دستگاه‌ها و همچنین برخی مشخصات آن‌ها را فاش می‌کند و حالا نوبت به لوازم جانبی این دستگاه‌ها رسیده است.

حالا یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «ایوان بلس»، تصاویری از قاب رسمی سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

تصاویر قاب رسمی گلکسی S23 اولترا پیش‌از معرفی لو رفت

براساس تصاویر، می‌توان نتیجه گرفت که لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ برای S23 اولترا شباهت زیادی به لوازم جانبی سال گذشته خواهد داشت. غول کره‌ای برای مدل جدید حداقل از یکی از طراحی‌های گذشته استفاده خواهد کرد: «یک کاور Smart Clear View برای نسخه اولترا.»

همچنین این قاب در 4 رنگ عرضه می‌شود که هر کدام با یکی از دستگاه‌های امسال ارتباط دارند. طبق شایعات موجود، این رنگ‌ها شامل بژ، مشکی، سبز و صورتی روشن هستند که برای هر کدام از آن‌ها یک قاب در نظر گرفته شده است.

درحالی‌که تاکنون فقط به قاب Smart Clear View به‌طور رسمی اشاره شده، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ برای پرچمدار جدید خود از قاب‌های رسمی بیشتری رونمایی کند. ازجمله گزینه‌های احتمالی می‌توان به کاورهای LED View و نمونه‌های سیلیکونی با بند اشاره کرد.

علاوه‌براین، امروز قیمت نسخه‌های مختلف گوشی‌های سری گلکسی S23 افشا شد. طبق این گزارش، ارزان‌ترین گوشی این خانواده 799 دلار قیمت خواهد داشت و گران‌ترین عضو هم با 1499 دلار روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قاب رسمی گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر