;
coinex

افزایش 5 برابری جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401

جانشین پلیس راهور تهران خبر از افزایش 5 برابری جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401 را داده است، ظاهراً این طرح از روز 2 بهمن از درب منازل اجرایی می‌شود.

طبق مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا به نظر باید شاهد افزایش جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401 به میزان 5 برابر باشیم. لذا این جریمه در روزهای 2 و 3 بهمن ماه از درب منازل به اجرا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: افزایش 10 برابری هزینه صدور کارت سوخت

افزایش 5 برابری جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل یک روش و طرحی معمول در روزهای آلودگی هوای پایتخت بوده و حالا مطابق با بخشنامه جدید کارگروه اضطرار آلودگی هوا این مبلغ به میزان 81 هزار تومان افزایش یافته و در واقع با پنج برابر شدن این مبلغ جریمه، برای ورود به طرح زوج و فرد در صورت عدم رعایت شرایط با جریمه 105 هزار تومانی روبرو خواهید شد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در همین راستا بیان داشت: «پیرو مصوبات کار گروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، مبلغ جریمه طرح زوج و فرد به 105000 تومان افزایش یافت».

افزایش 5 برابری جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401

طبق اعلام جانشین پلیس راهور تهران بزرگ باید منتظر اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در روز‌های یکشنبه و دوشنبه همین هفته باشیم.

لازم به ذکر است این افزایش مبلغ جریمه در راستای اظهارنظر رئیس پلیس پایتخت در چند روز گذشته بود که عقیده داشت جریمه 20 هزار تومانی متناسب با چنین تخلفی نبوده و لذا فاقد عنصر بازدارندگی خواهد بود. بنابراین به منظور تحقق چنین امری اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل با افزایش مبلغ جریمه مطرح شد.

سرهنگ موسوی‌پور در پایان اضافه کرد: «بر این اساس تردد خودرو‌های متخلف از ضوابط فوق از طریق دوربین‌ها ثبت و توسط پلیس راهور مبلغ 105000 تومان اعمال قانون خواهند شد».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش 5 برابری جریمه طرح زوج و فرد بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آلودگی ربطی به ماشین نداره ماشینای الان همه به روز و همه معاینه فنی دارن و نمیتونن نداشته باشن چون از زیر هر دوربینی رد شن جریمه میشن سوخت مازوت حذف کنید هوا خوب میشه و علکی گردن ماشینا نذارید مردمو اسیر نکنید و به بهانه طرح جریمشون کنید زشته این گارا خودتونو گول نزنید و مردم ساده مپندارید

    پاسخ