;
coinex

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر افسانه‌ای انقلابی در اوکولایزر هدفون‌های بی‌سیم قلمداد می‌شود. تجربه وان پلاس بادز پرو 2 به چه شکل خواهد شد؟

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر موزیسین و آهنگ‌ساز افسانه‌ای فیلم‌های هالیوودی، هم تجربه‌ای جدید برای او خواهد شد و هم انقلابی در زمینه صدا و اکولایزر هدفون‌های بی‌سیم شکل خواهد داد.

هدفون بی‌سیم OnePlus Buds Pro 2 قرار است تا چند روز دیگر رسماً توسط کمپانی خوش‌نام “OnePlus” رونمایی شود و هانس زیمر اکولایزر و تنظیم خاص خودش را روی آن پیاده‌ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: وان پلاس بادز پرو 2 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر

هانس زیمر، آهنگساز افسانه‌ای فیلم‌های هالیوودی قرار است اکولایزر مخصوص خودش را برای ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز پرو ۲ – OnePlus Buds Pro 2 تنظیم کند.

ظرف چند روز آینده، هندزفری بلوتوثی OnePlus Buds Pro 2 رسماً رونمایی می‌شود. اما پیش از رونمایی رسمی، وان پلاس جزئیات جذابی از این محصول را ارائه کرده است. این کمپانی تأیید کرده که Master EQ ایرباد وان پلاس بادز پرو ۲ توسط یکی از برجسته‌ترین ستارگان آهنگ‌سازی هالیوودی، هانس زیمر تنظیم خواهد شد. او کسی است که موسیقی فیلم‌های محبوبی همچون سه‌گانه بتمن: شوالیه تاریکی و تاپ گان: ماوریک را ساخته است.

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر

اکولایزر اصلی که توسط این آهنگساز افسانه‌ای برای ایرباد وان پلاس تنظیم می‌شود، “Soundscape” نام خواهد داشت. اکولایزری که فرکانس‌های پایین کمتری نسبت به تنظیمات اصلی داشته و همچنین میدان صوتی روشن‌تر و گسترده‌تری را ارائه می‌کند. به‌ادعای گوشی‌ساز چینی، Master EQ به کاربران اجازه لذت بردن از صدای ارکسترال کامل کلاسیک و موسیقی‌های چندبعدی یک فیلم اکشن را خواهد داد.

اکولایزر، ابزاری است که به‌شما اجازه می‌دهد صدای قابل پخش از خروجی ایرباد یا یک اسپیکر را به‌دلخواه خود دربیاورید. از این ابزار می‌توان برای تنظیم قدرت دامنه‌های فرکانسی مختلف در محدوده فرکانسی کامل یک دستگاه خروجی استفاده کرد. در این همکاری، زیمر بخشی از موسیقی متن اصلی فیلم Rush را با تجهیزات صدای فضایی ادغام کرده است که به‌کاربران اجازه می‌دهد حداکثر توانایی ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز پرو ۲ در پخش صداهای فضایی را تجربه کنند.

کمپانی OnePlus همچنین تأیید کرده که بادز ۲ یکی از اولین ایربادهای بی‌سیم TWS در جهان است که از نشان اختصاصی Spatial Audio کمپانی گوگل بهره می‌برد. این ایرباد می‌تواند تجربه صوتی فضایی سفارشی شده‌ای را از طریق یک میدان صوتی وسیع و آوازهایی شفاف، در اختیار کاربرانش بگذارد.

تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر

وان پلاس می‌گوید:

در حال همکاری با دیگر آهنگسازان مطرح جهان برای اکولایزرهای سفارشی بیشتری است. پس به غیر از Hans Zimmer، منتظر نام‌های بزرگ دیگری هم باشید.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما درباره تنظیم وان پلاس بادز پرو 2 توسط هانس زیمر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر