;
coinex

آمازون در اندیشه خرید سرویس MX Player

خرید سرویس MX Player توسط آمازون ممکن است به‌زودی محقق شود. سرویس پخش ویدئوی MX Player محبوب‌ترین سرویس پخش ویدئو در اندروید است.

آمازون در اندیشه خرید سرویس MX Player بوده و ممکن است در آینده‌ای بسیار نزدیک این سرویس پخش ویدئو را ازآن خود کند. سرویس MX Player با پشتیبانی از تقریباً همه فرمت‌های ویدئویی به محبوب‌ترین نرم‎‌افزار پخش فیلم و ویدئو در سیستم‌عامل اندروید تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: لیست تحسین‌شده‌ترین شرکت‌های جهان در سال 2022 منتشر شد

خرید سرویس MX Player توسط آمازون به‌زودی ممکن می‌شود

آمازون ظاهرا قصد دارد سرویس استریم ویدیو MX Player را خریداری کند. آمازون با این خرید می‌خواهد سرویس‌های خود در زمینه سرگرمی خود را گسترش دهد و اگر چنین اتفاقی بیفتد شاهد افزایش حضور آمازون در بازار هند نیز خواهیم بود.

طبق گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، آمازون در حال مذاکره با مدیران MX Player بر سر خرید این شرکت هندی و سرویس استریم آن است . ظاهرا دو شرکت سونی و Zee نیز مایل به خرید MX Player هستند و هنوز هیچ ‌چیز قطعی نیست. این شرکت هندی، در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته و افزایش محبوبیت آن عمدتا به خاطر پشتیبانی از فرمت‌های ویدیویی مختلف، ارائه محتواهای اورجینال و حمایت از گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت بوده است.

اپلیکیشن MX Player در حال حاضربیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و مخصوصا در هند بسیار محبوب است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت MX Player، اجازه دسترسی به کانال‌های تلویزیونی زنده بدون دریافت هزینه شارژ است. این شرکت، اکثر درآمد خود را از راه تبلیغات به دست می‌آورد.

خرید سرویس MX Player توسط آمازون به‌زودی ممکن می‌شود

گفتنی است که MX Player درسال ۲۰۱۸ توسط کمپانی Times Internet به قیمت ۱۴۰ میلیون دلار خریداری شده بود و این سرویس استریم ویدیو با یک قرارداد ۹۰ میلیون دلاری با سرویس Moj شرکت ShareChat ادغام شد. این قراردادها درنهایت منجر به تثبیت جایگاه MX Player در بازار هند شد.

از آن‌جا که آمازون به‌دنبال رقابت با سرویس یوتیوب گوگل در هند است، خرید MX Player می‌تواند کمک شایانی به این شرکت آمریکایی کند. درحالیکه یوتیوب صاحب بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در هند است، سرویس Prime Video آمازون کمتر از ۴۰ میلیون کاربر در این کشور دارد.

گفته می‌شود ارزش MX Player حدود ۵۰۰ میلیون دلار است و تعداد کاربران آن ۱۵۰ میلیون نفر در هند می‌باشد. حالا باید ببینیم آیا آمازون حاضر به پرداخت چنین پولی برای خرید آن خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره خرید سرویس MX Player توسط آمازون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر