;
coinex

با قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس به دل شهرهای اروپایی سفر کنید!

با ارائه قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس امکان مشاهده شهرها درست به مانند یک پهپاد فراهم شده است. این قابلیت همچنین امکانات فراوان دیگری نیز به همراه دارد.

سرویس گوگل مپس در آپدیت مهم و جدید خود برای کاربران امکان دیدن و پرواز بر فراز شهرها را مثل یک پهپاد فراهم کرده است. این طرح در واقع با ارائه شیوه‌ای جدید جهت مکان‌‌‌یابی ورودی ساختمان‌‌‌ها، یافتن جای پارک و دیدن میزان شلوغی مناطق در ساعات خاصی از روز، به کاربران امکان برنامه‌ریزی مناسب برای سفرهایشان را ارائه می‌دهد.

قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس برای شهرهای لندن، لس‌‌‌ آنجلس، نیویورک، سان‌فرانسیسکو و توکیو تاکنون ارائه شده و قرار است به این لیست سایر شهرهای جهان هم اضافه شود.

بیشتر بخوانید: تجهیز گوگل مپس به قابلیت‌های هوش مصنوعی

رونمایی از قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس

«کریس فیلیپس»، مدیرعامل گوگل، طی یک پست وبلاگی از این به‌‌‌روزرسانی با این شرح رونمایی کرد: «نمای فراگیر روشی کاملا نوین برای کاوش یک مکان است که این حس را به‌‌‌ وجود می‌‌‌آورد که دقیقا همان‌جا حضور دارید، حتی پیش از آنکه آنجا را دیده باشید».

قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس

او همچنین در ادامه اضافه کرد:

«نمای فراگیر با به‌‌‌کارگیری پیشرفت‌‌‌های هوش مصنوعی و بینایی رایانه‌‌‌ای، میلیاردها نمای خیابان و تصویر هوایی را ترکیب می‌کند و نمونه‌‌‌ای غنی و دیجیتال از جهان ارائه می‌دهد و اطلاعات مفیدی درباره وضعیت آب و هوا، ترافیک و میزان شلوغی مکان را بالای صفحه نشان می‌دهد».

درحال‌حاضر این قابلیت جدید تنها در نسخه‌‌‌های اندروید و آی‌‌‌او‌‌‌اس برنامه گوگل مپس در دسترس بوده و در آینده نزدیک هم برای کاربران رایانه رومیزی (دسک‌تاپ) نیز عرضه خواهد شد. در لیست شهرهای مورد انتظار جهت ارائه این قابلیت هم آمستردام، دوبلین، فلورانس و ونیز قرار دارند که در ابتدای صف دریافت به‌‌‌روزرسانی دید فراگیر گوگل مپس جای دارند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت نمای فراگیر گوگل مپس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالیه
    کاش المان هم ب روز کنه نمای فراگیرش مال 10 سال پیشه

    پاسخ