;
coinex

اپلیکیشن پست پست (Past Post) برای گفتگو با مردگان معرفی شد!

به تازگی اپلیکیشن پست پست ساخته شده که قابلیت جالبی دارد و آخرین خواسته‌های کاربران خود را ذخیره و پس از مرگ آن‌ها به اشتراک می‌گذارد.

اپلیکیشن مکزیکی‌ «پَست‌پُست» با قابلیت عجیب و جالب ذخیره‌سازی پیام‌ها و آخرین خواسته‌های کاربران جهت به اشتراک‌گذاری پس از مرگ آن‌ها، پا به عرصه برنامه‌های کاربردی و کاربرپسند گذاشته است.

طبق گزارش ایندیپندنت، کاربران به‌منظور استفاده از اپلیکیشن «پست‌پُست» باید خواسته‌های خود را به عزیزانشان اعلام یا پیام تبریکی ارسال کنند تا سال‌ها بعد شنیده شود. «میگل فارل»، سازنده اپلیکیشن پست پست (Past Post) بیان داشت: «مکزیکی‌ها به مرگ می‌خندند؛ اما صحبت درباره‌اش برایشان سخت است».

بیشتر بخوانید: تشخیص احتمال مرگ در 10 سال آینده با هوش مصنوعی!

ابداع اپلیکیشن پست پست برای پس از مرگ!

فارل در ادامه افزود: «این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد همه کارهایتان را برای این لحظه که وقتی انتظارش را ندارید از راه می‌رسد، سروسامان داده باشید.»

گفتنی است که مکزیکی‌ها با نگرشی متفاوت در جشنواره سالانه «روز مردگان» با خوشحالی هدیه‌هایی به شکل جمجمه‌های کله‌قندی دریافت می‌کنند، اغلب زمانی پای این موضوع به میان می‌آید؛ به‌ویژه بحث میراث، چندان به راحتی برخورد نمی‌کنند.

حالا این اپلیکیشن به‌عنوان مثال قابلیتی فراهم کرده که پدری که در سلامت کامل است با ضبط پیام‌های تبریک برای فرزندانش سال‌ها بعد، در صورت فوت او، در مراسم فارغ‌التحصیلی‌شان بتوانند این پیام‌ها را بشنوند. افزون‌براین کاربران از طریق این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا خواسته‌هایشان را نیز بگویند، به‌عنوان مثال درباره مراسم تدفینی که ترجیح می‌دهند و نحوه مدیریت حساب‌های بانکی و صفحاتشان در رسانه‌های اجتماعی را شرح می‌دهند.

اپلیکیشن پست پست

اپلیکیشن پست‌پُست این محتوا را به صورت توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) نگهداری خواهند کرد. طبق تاکید سازنده، این اپلیکیشن با اشتراک سالانه 19 دلاری خود، به هیچ عنوان جایگزین وصیت‌نامه به حساب نمی‌آید. البته مطابق با گزارش اتحادیه دفاتر اسناد رسمی مکزیکوسیتی، اکثر مکزیکی‌ها وصیت‌نامه‌ای در اختیار ندارند. با این حال فارل درباره محتوا این برنامه می‌گوید: «هیچ‌گونه ارزش حقوقی ندارد ولی ارزش نمادین آن بسیار مهم است».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ویژگی‌های اپلیکیشن پست پست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر