;
coinex

نخستین تصویر از آیفون 15 با پورت USB-C فاش شد

آیفون 15 با پورت USB-C در تصویر زیر نمایان شد. بالاخره زور اتحادیه اروپا به اپل چربید و این شرکت چاره‌ای جز اطلاعت از قوانین جدید این اتحادیه نداشت.

اولین تصویر از آیفون 15 با پورت USB-C منتشر شد. چندوقت پیش اتحادیه اروپا قوانین جدیدی وضع کرده بود مبنی‌بر اینکه همه شرکت‌های سازنده دستگاه‌های الکترونیکی مخصوصاً گوشی و تبلت باید از درگاه USB-C برای شارژ دستگاه و انتقال دیتا استفاده کنند. اما تنها شرکت اپل بود که از پورت اختصاصی خودش به نام “لایتنینگ” در دستگاه‌های خود استفاده می‌کرد.

براساس قوانین اتحادیه اروپا همه تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی مکلف به اجرای این قوانین شدند. و حالا شرکت اپل نیز مجبور به اطاعت از این قوانین شده و در تصویر زیر اولین آیفون مجهزبه پورت USB-C نمایان شده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین رندرهای آیفون 15 پرو منتشر شد

تصویر آیفون 15 با پورت USB-C نمایان شد

معمولا وقتی آیفون‌های اپل یک تغییر قابل توجه در طراحی یا مواردی که خود را در ظاهر دستگاه نشان می‌دهند، داشته باشد؛ همین حوالی اسفندماه باید شاهد لو رفتن آن باشیم. مدت‌هاست که می‌دانیم پورت USB C در iPhone 15 Pro استفاده خواهد شد. امروز تصویری منتسب به پورت USB C آیفون ۱۵ پرو اپل منتشر شده که این موضوع را تایید می کند و طراحی احتمالی این دستگاه را نشان می‌دهد.

چند روز پیش جدیدترین رندر آیفون ۱۵ پرو اپل بر اساس شنیده‌های تازه را با هم دیدیم. آن رندر به ما حضور پورت جدید یو‌اس‌بی سی را نشان می‌داد. البته این‌که می‌گوییم “جدید” منظورمان این است که برای آیفون‌ها “جدید” محسوب می‌شود، در غیر این صورت یکی از پورت‌های بسیار محبوب و پرکاربرد در دنیای فناوری است.

تصویر آیفون 15 با پورت USB-C نمایان شد

حال اپل و به منظور پیروی از تغییرات نظارتی ارائه شده در اروپا، در حال برنامه‌ریزی برای تغییر از پورت لایتنینگ سنتی خود به USB-C است. شایعات حاکی از آن است که گوشی های سری آیفون 15 اولین آیفون‌هایی هستند که با پورت شارژ جدید وارد بازار می شوند. امروز، تصویر فاش شده این شایعات را تأیید می‌کند و اولین نگاه به لبه پایین آیفون 15 پرو با پورت USB-C ارائه می دهد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید آیفون ۱۵ پرو (یا شاید یکی از اعضای خانواده iPhone 15) با یک پورت USB-C در کنار دو پیچ معروف آیفون‌ی و سوراخ‌های بلندگو قابل مشاهده است. به گفته منبع، با انتقال به USB-C، اپل می خواهد کنترلر لایتنینگ E75 را با کنترلر پورت E85 جایگزین کند.

همچنین اگر به لبه‌های دستگاه نگاه کنید می‌بینید که برخلاف لبه‌های تیز سری آیفون ۱۲ به بعد، اینجا کمی پرداخت شده تا دست را اذیت نکند. مشکلی که واقعا در آیفون ۱۲، ۱۳ و ۱۴ وجود دارد.

این تصویر نه تنها پورت USB-C آیفون 15 پرو آینده را نشان می‌دهد، بلکه می‌تواند نگاهی اجمالی به شاسی جدید تیتانیومی این گوشی نیز به ما بدهد. طبق چندین منبع، اپل در نظر دارد امسال به جای استفاده از فولاد ضد زنگ، تصمیم به انتخاب تیتانیوم برای سری آیفون 15 پرو دارد. این بدان معناست که آیفون 15 پرو می‌تواند به جای ظاهر براق فولاد ضد زنگ فعلی، روکش مات مشابه اپل واچ اولترا داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آیفون 15 با پورت USB-C چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر