;
coinex

قابلیت DJ اسپاتیفای برای پخش موسیقی بر اساس سلیقه و سابقه کاربر معرفی شد

قابلیت DJ اسپاتیفای با بهره‌گیری از هوش مصنوعی شرکت OpenAI درست به مانند یک دی جی حرفه‌ای موسیقی عمل کرده و آهنگ مدنظر شما را طراحی و ارائه می‌کند.

اسپاتیفای خبر از راه‌اندازی قابلیت DJ اسپاتیفای مبتنی بر هوش مصنوعی موسوم به AI DJ داده که با طراحی و پخش جریان موسیقی بی‌پایان مطابق با عادت‌ها و سلیقه شخصی به سبک ایستگاه رادیویی و هنرمندان دی‌ جی می‌تواند کاربرد جالبی برای کاربران داشته باشد.

این ویژگی با بهره‌گیری از فناوری شرکت OpenAI در کنار قابلیت شخصی‌سازی Spotify ارائه خواهد شد تا مجموعه‌ای از پیشنهادات و تفسیرهای موسیقی را با به‌طور کاملاً واقع‌گرایانه پدید آورد.

در کل ویژگی جدید AI DJ اسپاتیفای یک ابداع نوین و البته جالب برای دوست‌داران موسیقی است و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری شخصی‌سازی این برند فعال در حوزه موسیقی مسلماً تبدیل به الگویی جدید برای سایر سرویس‌های پخش موسیقی خواهد شد.

گفتنی است که قابلیت AI DJ اسپاتیفای هم‌اکنون در نسخه بتا ارائه شده و دوست‌داران آن با ورود به بخش Music Feed در صفحه اصلی اپلیکیشن در پلتفرم‌های اندروید یا iOS امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: فروش آزمایشی بلیت کنسرت‌ در اسپاتیفای ؛ از استریم موسیقی تا کنسرت زنده!

جزئیاتی از قابلیت DJ اسپاتیفای

طی ادعاهای اسپاتیفای، به نظر بازتولید نحوه گوش دادن کاربران به موسیقی در Spotify با توجه بیشتر به سلیقه آن‌ها و ارائه حقایقی هیجان‌انگیز در خصوص قطعه در حال پخش، هنرمندان یا مفاهیم آهنگ را باید از اهداف عرضه قابلیت AI DJ، بدانیم. این ابزار مولد هوش مصنوعی توسط کارشناسان اسپاتیفای متخصص در حوزه موسیقی و فرهنگ طراحی شده است. البته اسپاتیفای اخیراً خبرهایی مبنی بر افزودن یک پلتفرم صوتی پویا با بهره‌مندی از هوش مصنوعی منتشر کرده‌ است که توانایی تبدیل متن به صدای کاملا انسانی و حقیقی را دارد.

قابلیت DJ اسپاتیفای

این ویژگی با توجه به بهره‌گیری نوآورانه از فناوری OpenAI و شخصی‌سازی تکنیک‌های جالب اسپاتیفای موفق به جذب گسترده کاربران در مدت کوتاهی شده است. قابلیت AI DJ پتانسیل فراوانی در زمینه تحول نحوه گوش‌سپاری مردم به موسیقی در اسپاتیفای را داشته و تجربه‌ای شخصی و تعاملی را به ارمغان خواهد آورد. بنابراین کاربران با فشردن دکمه DJ فرایند انتقال خود را به ژانر، هنرمند یا حال و هوای متفاوتی را آغاز و از سازگاری بالای آن لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه قابلیت DJ اسپاتیفای با استفاده از هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر