;
coinex

تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف در انگلستان

تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف در انگلستان تأیید شد.

شورای شهر اسکس انگلستان از تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف این شهر خبر داد. مسئولین این شهر قصد دارند دسترسی به پهنای باند اینترنت برای ساکنین این شهر را با تخفیف یا رایگان ارائه کند. همچنین معاون رئیس شورای شهر و عضو کابینه برابری، مشارکت و عملکرد جامعه اسکس نیز دسترسی به اینترنت را در عصر ارتباطات ضروری دانست و از ارائه پهنای باند به اقشار ضعیف حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: انتقاد نماینده چابهار از کاپیتولاسیون اینترنتی ؛ هیچ توجیهی برای تداوم فیلترینگ وجود ندارد

تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف در انگلستان

شورای شهر اسکس اعلام کرد ساکنان شهر می‌توانند با تخفیف یا به‌صورت رایگان از پهنای باند بهره‌مند شوند. شورا از خانوارهای کم‌درآمد شهر خواست با ارائه‌دهندگان پهنای باند منطقه محل سکونت خود تماس بگیرند و اطمینان حاصل کنند که آیا واجد شرایط تعرفه پهنای باند هستند یا خیر. شورای شهر خاطرنشان کرد:

پس از یک زمستان سخت با هزینه‌های زندگی بی‌سابقه، تعرفه‌های اجتماعی ارائه‌شده توسط چندین ارائه‌دهنده پهنای باند می‌تواند به خانواده‌های کم‌درآمد کمک کند تا تبادلات و ارتباطات دیجیتالی و آنلاین خود را حفظ کنند.

تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف در انگلستان

شورای شهر اطمینان داد که تیم دیجیتال اسکس در رویدادهای اجتماعی در سراسر شهر شرکت خواهد کرد تا با ساکنانی از شهر در تعامل باشد که می‌توانند واجد شرایط معاملات پهنای باند دارای تخفیف یا رایگان باشند.

شورای شهر اسکس تأکید کرد: «ساکنانی که اعتبار جهانی یا سایر مزایای طرح حاضر را دریافت می‌کنند، سالانه ۱۴۴ پوند در صورت‌حساب‌های پهنای باند خود صرفه‌جویی خواهند کرد.»

شورا از ثابت بودن این مبلغ خبر داد و اعلام کرد که خانوارهای واجد شرایط با افزایش قیمت در اواسط قرارداد و هزینه‌های غیرمنتظره مواجه نخواهند شد. معاون رئیس شورای شهر و عضو کابینه برابری، مشارکت و عملکرد جامعه اسکس در این رابطه اظهار کرد:

شورای شهر اسکس در نظر دارد به افراد بیشتری کمک کند تا آنلاین شوند و عمومی کردن معاملات پهنای باند در راستای تشویق افرادی صورت گرفته است که می‌توانند در فعالیت‌های دیجیتالی و آنلاین برای جامعه سودمند باشند.

عضو کابینه مسکن و جوامع شورای شهر تأکید کرد: «وظیفه شورا حمایت از ساکنان و راهنمایی آن‌ها به سمت طرح‌هایی است که می‌تواند به کاهش صورت حساب آنها کمک کند.»

وی با اشاره به این‌که داشتن یک اتصال پهن باند سریع و قابل اعتماد در عصر حاضر ضروری است، تأکید کرد:

ضروری است ساکنانی که با بیشترین مشکلات زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، از فرصت معاملات مفیدی که می‌تواند به‌واسطه آنلاین بودن در دسترس آن‌ها قرار بگیرند، بهره‌مند شوند و شورای شهر اسکس با ارائه پهنای باند رایگان یا با تخفیف این امکان را فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تخصیص اینترنت رایگان به اقشار ضعیف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر