;
coinex

حمله باج افزاری به سرویس مارشال‌های فدرال آمریکا

در پی یک حمله باج افزاری به سرویس مارشال‌های فدرال اطلاعات حساس این نهاد انتظامی که شامل اطلاعات مهم اجرایی می‌شد، با خطر افشا روبرو شده است.

سرویس مارشال‌های آمریکا به دنبال یک حمله باج‌افزاری، با رخنه امنیتی مواجه شده که اطلاعات کلیدی این نهاد انتظامی را با خطر سختی روبرو ساخته است.

بیشتر بخوانید: جزئیات حمله هکری به پونیشا ؛ اطلاعات 800 هزار کاربر فاش شد

حمله باج افزاری به سرویس مارشال‌های فدرال

سرویس مارشال‌های آمریکا به امور زندانیان فدرال رسیدگی کرده و به دنبال شناسایی و دستگیری فراری‌ها است. در تاریخ 17 فوریه اما کارشناسان این نهاد، یک باج‌افزار و سرقت اطلاعات را شناسایی کردند و فرآیند قطع دسترسی سیستم‌های آلوده به شبکه را آغاز کردند.

حمله باج افزاری به سرویس مارشال‌های فدرال

«درو وید»، رئیس دفتر روابط عمومی سرویس مارشال‌های آمریکا طی ایمیلی به خبرگزاری رویترز اعلام داشته که این سرویس، درباره این رخنه امنیتی به وزارت دادگستری آمریکا اطلاعات لازم را ارائه کرده است.

سیستم‌های آلوده شده، حاوی اطلاعات مهم اجرایی همچون نتایج فرآیندهای حقوقی، اطلاعات اداری و اطلاعات شخصی قابل شناسایی متعلق به سوژه‌های تحقیقات سرویس مارشال‌های آمریکا، اشخاص ثالث و بعضی از کارمندان این سرویس بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حمله باج افزاری به سرویس مارشال‌های فدرال و سرقت اطلاعات مهم آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر