;
coinex

ویدیوی حضور بوراک دنیز در فشن شو Valentino در هفته مد پاریس

ویدیوی حضور بوراک دنیز در فشن شو Valentino در هفته مد پاریس را در ادامه تماشا کنید. این بازیگر جذاب و خوشتیپ ترک مهمان ویژه این فشن شو بود.

بوراک دنیز مهمان ویژه فشن شو Valentino در هفته مد پاریس شد!

بوراک که عکسش بر جلد مجله مد ایتالیایی Les Hommes Publics چاپ شده بود، با لباس‌های برند Valentino توجه زیادی را به خود جلب کرد و این برند معروف برای تماشای فشن شو خود در هفته مد پاریس، از بوراک دنیز دعوت به عمل آورد. بوراک در چهاردهم اسفند در این فشن شو شرکت کرد و در ادامه ویدویی از حضور بوراک دنیز در این مراسم را می‌توانید تماشا کنید.

بهترین و عاشقانه‌ترین فیلم ها و سریال های بوراک دنیز و مشترک با هانده ارچل

حضور بوراک دنیز در فشن شو Valentino

ویدیویی از بوراک دنیز در فشن شو Valentino در هفته مد پاریس :


بوراک دنیز (به ترکی استانبولی: Burak Deniz) (زاده ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه در رشته تاریخ هنرفارغ التحصیل شده‌است.

آغاز ساخت و فیلمبرداری سریال جدید بوراک دنیز و هانده ارچل با نام “دو غریبه”

بوراک دنیز در فشن شو Valentino
بوراک دنیز در فشن شو Valentino

درخواست کمک هانده ارچل و بوراک دنیز در لایو اینستاگرام برای زلزله زدگان

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر